اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی:

مردم از روحانیون انتظار تخصص در دین را دارند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی گفت: طلاب باید با پیشرفت علوم، تخصص خود را در موارد مختلف علوم دینی بروز داشته باشند، زیرا مردم از یک طلبه و روحانی ابتدا تخصص در دین و مسائل دینی را می‌خواهند.

مردم از روحانیون انتظار تخصص در دین را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در جمع طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بردسکن اظهار کرد: روحانی نماینده امام زمان (عج) است و باید طلاب حوزه‌های علمیه از این حیث ضمن توجه به علوم قرآنی، در تفسیر و بیان احکام دین به جد پیگیری داشته باشد.

وی افزود: روحانی باید خود ساخته و از گناه و محرمات دوری نماید.

سبحانی‌نیا اقامه نماز اول وقت را دارای ارزش بی‌انتها ذکر کرد و گفت: طلاب باید همان کار گروهی و تمرین بیان را با یکدیگر داشته باشند و مشورت را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

وی سیر مطالعات و احکام دین را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: صبور بودن، شیوه صحیح و ساده‌زیستی در نگاه اول باید در فرد طلبه دیده شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی مطالعه را یکی از ضروری‌ترین کار یک طلبه دانست و گفت: اخلاق و اخلاص دو صفتی است که باید روحانیان و طلاب علوم حوزوی داشته باشند.

انتهای پیام /70021/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول