اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به کشتار شیعیان پاکستان صورت گرفت

خروش روحانیون بردسکن علیه ظلم و ستم

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه بردسکن گفت: امروز مظلومیت شیعیان در سراسر عالم به مظلومیت اهل بیت و مهجوریت قرآن بر می‌گردد.

خروش روحانیون بردسکن علیه ظلم و ستم

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن ،حجت‌الاسلام علیرضا زارعی در جمع تجمع‌کنندگان اظهار کرد: امروز این حرکت‌ها و اقدامات تروریستی دشمنان علیه تشیع  در امتداد مظلومیت اهل بیت است و این کشتارها نشانگر سند مظلومیت تشیع است.

در پی کشتار بی‌رحمانه شیعیان کراچی پاکستان توسط وهابیت، روحانیون و طلاب شهرستان بردسکن اعتراض خود را در تجمعی اعلام کردند.

وی در تجمع اعتراض‌آمیز روحانیون و طلاب این شهرستان که در پی کشتار بی‌رحمانه شیعیان کراچی پاکستان توسط وهابیت، برگزار شده بود، گفت: امروز مظلومیت شیعیان در سراسر عالم به مظلومیت اهل بیت و مهجوریت قرآن بر می‌گردد.

 وی در ادامه به سکوت ذلت‌بار رسانه‌های غربی اشاره کرد و افزود: رسانه‌های مسموم غربی هیچ عکس‌العملی را از خود نشان ندادند و بی‌اعتنا به مظلومیت شیعیان جهان هستند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان بردسکن افزود: امروز ندای لبیک یا حسین در تشیع جنازه شهدای پاکستان که فرزندان عاشورا هستند، سر داده می‌شود که می‌طلبد ما طلاب و روحانیون نیز در منابر و تبلیغات خود روشنگری کنیم تا این مظلومیت شیعه برداشته شود.

حجت الاسلام حسین امینی امام جمعه بردسکن نیز در این مراسم از حضور پرشور و گسترده روحانیون در این تجمع قدردانی کرد و گفت: امروز هوشیاری، آگاهی، بصیرت و معرفت مردم سبب شده است، افکاری را که علیه دین و برای تخریب و تضعیف همدلی بین شیعه و سنی از رسانه‌های بیگانه تبلیغ و توسط وهابیون ترویج می‌شود، جایی نداشته باشد.

امام جمعه بردسکن  در ادامه افزود: نبی مکرم اسلام(ص) در دوران حیات خویش سعی کرد به همه ادیان الهی احترام گذاشته و پاسدار حریم اسلام و مکاتب ارزشی دیگر باشد.

امینی گفت: همه ملت‌های مسلمان باید از سیره پیامبر درس بگیرند و اجازه تفرقه‌افکنی به دشمنان در بین امت اسلام را ندهند. 

انتهای پیام /70021/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول