اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

روحانیون کهگیلویه و بویراحمدی به ورزشگاه‌ها می‌روند

خبرگزاری فارس: معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای بصیرت‌افزایی در میان جوانان، روحانیون کهگیلویه و بویراحمدی از این پس به ورزشگاه‌ها می‌روند.

روحانیون کهگیلویه و بویراحمدی به ورزشگاه‌ها می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالعزیز تقی‌زاده در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد اظهار داشت: این ستاد به صورت کشوری در حال برگزاری بوده که در استان به ریاست استاندار و در شهرستان به ریاست فرمانداران هر شهرستان برگزار و اقدامات لازم جهت ساماندهی جوانان ارائه می‌شود.

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: با توجه به این‌که جلسات استانی ستاد به صورت مرتب برگزار می‌شود، در سال جاری مقرر شد در سطح شهرستان‌ها به صورت ماهانه و به ریاست فرماندار هر شهرستان جلسات به منظور رسیدگی به امور جوانان برگزار شود.

تقی‌زاده تأکید کرد: به منظور ساماندهی فعالیت جوانان این ستاد تشکیل و نهادهای ذیربط و متولیان امر با ارائه طرح و برنامه مدنظر در جلسات و بررسی‌های لازم جهت تصویب و اجرایی شدن طرح‌های ارائه شده در ستاد اقدام می‌کنند.

وی، ایجاد هم‌افزایی در مشارکت جوانان را از اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان عنوان کرد و گفت: به منظور تحقق اهداف بند الف ماده 41 قانون پنجم توسعه کشور، سه کمیته فرهنگی و تربیتی، اجتماعی و اقتصادی و کمیته پیگیری مصوبات ادارات مختلف در ستاد وجود دارد.

تقی‌زاده اشاره‌ای به شهرستان‌هایی که جلسات اول آن‌ها برگزار شده، کرد و گفت: به جز شهرستان‌های باشت و دنا که تا پایان سال جاری جلسات آن‌ها تشکیل می‌شود، این جلسات در دیگر شهرستان‌ها برگزار شده است.

این مسئول امور جوانان ابراز داشت: از جمله طرح‌های مصوب شده در ستاد استانی، استفاده از سالن ادارات و نهادهای دولتی به منظور برگزاری ازدواج آسان بوده که این سالن‌ها به زوج‌های جوان برای برگزاری مراسم تحویل داده می‌شود و تاکنون استقبال دستگاه‌ها در این خصوص خوب گزارش شده است.

وی، مهم‌ترین دغدغه مسئولان را اشتغال جوانان عنوان کرد و گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان متولی اشتغال نبوده و با رایزنی‌های لازم با متولیان امر پایش و رصد اشتغال جوانان را مدنظر قرار داده است.

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، حضور جامعه روحانیت در استادیوم‌های ورزشی را مؤثر خواند و بیان داشت: این دستگاه در چند دیدار مهم فوتبال در رده کشوری این کار را انجام داد که خروجی خوبی تاکنون از آن گزارش شده است.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول