اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی عنوان کرد

شکست دشمن در توطئه جدایی میان مردم و روحانیت

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: نماینده ولی‌فقیه در هر استان آینه تمام نمای رهبری است که مردم با اتصال به آن به ولایت متصل می‌شوند.

شکست دشمن در توطئه جدایی میان مردم و روحانیت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی نماینده جدید ولی فقیه در این استان اظهار کرد: نمی‌شود که در استانی رهبر معظم انقلاب نماینده نداشته باشد چرا که مردم هر آن باید به واسطه نماینده با ایشان ارتباط داشته باشند.

وی ارتباط همه مردم با رهبری به صورت بی‌واسطه را مشکل و غیر ممکن دانست و گفت: به همین دلیل در همه استان‌های کشور نماینده ولی‌فقیه به عنوان نماینده تام‌الاختیار رهبری وظیفه اتصال مردم به ولایت را بر عهده دارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: از این رو چنین افرادی باید ویژگی‌های خاص داشته باشند و هر کسی از عهده این مسئولیت بر نمی‌آید.

محمدی گلپایگانی افزود: ارتباط با مردم، تواضع، ساده‌زیستی، ارتباط مستمر با نهادهای انقلابی و از همه مهم‌تر ارتباط با جامعه ایثارگری و خانواده معظم آن‌ها از وظایف اصلی نماینده ولی‌فقیه در هر استان است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه با بیان فضائل خاندان ملک‌حسینی گفت: این خاندان مکرم در علم و تقوا و فضل در استان کهگیلویه و بویراحمد زبانزد هستند و اکنون حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی جانشین خلف والد خود آیت‌الله ملک‌حسینی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در این استان است.

محمدی‌گلپایگانی با ضایعه خواندن درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی برای استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس گفت: آن عالم فقید مدارس علمیه متعددی را در این دو استان بنا نهاد و اکنون شاگردان آن مرحوم در این دو استان می‌درخشند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این‌که مردم علمای خود را دوست دارند، تصریح کرد: دشمن سعی بر این دارد که در هر صورت این ارتباط را قطع کند که تاکنون موفق نبوده و رمز پیروزی ملت و شکست دشمن به همین علت بوده بوده است.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول