اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهردار منطقه 20 تهران

مجمع روحانیون و ائمه جماعات شهرری تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مجمع روحانیون و ائمه جماعات شهرری با حضور شهردار منطقه 20 تهران تشکیل شد.

مجمع روحانیون و ائمه جماعات شهرری تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی دقایقی پیش در مجمع روحانیون و ائمه جماعات شهرری که با حضور رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و همچنین نماینده ولی فقیه شهرستان ری تشکیل شد از پیشرفت پروژه‌های عمرانی این منطقه بر اساس برنامه زمانبندی انجام شده، خبر داد.

شهردار منطقه 20 در نشست دوره ای روحانیون و ائمه جماعات شهرری در حضور حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران و آیت‌الله سید علی غیوری نماینده ولی فقیه شهرستان ری، اتمام پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و گفت: توسعه و تکمیل شبکه‌های بزرگراهی شهر تهران از جمله بزرگراه صدر-نیایش و امتداد بزرگراه امام علی(ع) از مهمترین پروژه‌های عمرانی شهر تهران محسوب می‌شود که براساس برنامه زمان‌بندی با سرعت و دقت در حال اجراست.

بابایی با اشاره به اینکه از 154 پروژه اولویت‌دار مدیریت شهری تهران، 5 طرح فرا منطقه ای آن به منطقه 20 تعلق دارد، خاطرنشان کرد: احداث مجموعه فرهنگی برج طغرل، تعریض جاده امین آباد و امتداد بزرگراه امام علی(ع) به طول 6 کیلومتر که پیشرفت 95 درصدی داشته است و تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد، از جمله مهمترین آن است.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه بیشترین اعتبار و تعداد پروژه در بین مناطق 22 گانه تهران به این منطقه تعلق دارد تصریح کرد: بیش از یک صد پروژه در منطقه 20 طی شش ماهه دوم سال جاری آغاز شده است که در ابتدای سال آینده به بهره‌برداری می رسد و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی به مهمترین رویکرد شهرداری تهران مبنی بر کارآمدی دین اشاره کرد و اظهار داشت: محوریت فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری بر اساس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت ارزش‌های معنوی شکل گرفته است که اعزام کاروان‌های راهیان نور، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی همایش‌های امر به معروف و نهی از منکرو... نمونه‌هایی از این اقدامات است.

انتهای پیام/2462/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول