اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

جمع‌آوری 608 میلیون ریال صدقه در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد بشرویه از جمع‌آوری مبلغی بیش از 608 میلیون ریال صدقه از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 608 میلیون ریال صدقه در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رمضان برمک صبح امروز در مراسم دیدار کارکنان کمیته امداد امام خمینی بشرویه با فرماندار این شهرستان اظهار کرد: هم‌اکنون تعداد 84 دار قالی برای مددجویان کمیته امداد به منظور تولید فرش نصب شده است.

بافت 517 متر مربع فرش توسط مددجویان کمیته امداد بشرویه

وی ادامه داد: طی 11 ماهه سال جاری مددجویان شهرستان موفق به تولید و بافت 517 متر مربع فرش شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه اضافه کرد: ارزش ریالی فرش‌های تولید شده مددجویان کمیته امداد بشرویه رقمی بالغ بر 2 میلیارد و 46 میلیون ریال بوده است.

برمک از جذب 578 حامی برای حمایت از 60 یتیم در این شهرستان خبر داد و گفت: در طرح اکرام حامیان در مناسبت‌های مختلف مبالغی بین یکصد تا 500 هزار ریال به حساب ایتام واریز می‌کنند.

حامیان بشرویه 845 میلیون ریال به فرزندان معنویشان کمک کردند

وی بیان داشت: در سال جاری حامیان این شهرستان مبلغی بیش از 854 میلیون و 969 هزار ریال کمک نقدی به فرزندان معنوی خود داشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه اعطای 52 سری جهیزیه به ارزش 520 میلیون ریال به نوعروسان زیر پوشش، بهره‌مندی 51 خانوار از خدمات عمرانی، تعمیر و بازسازی مسکن با اعتبار 311 میلیون و 775 هزار ریال و تامین هزینه‌های درمان مددجویان با اعتبار 19 میلیارد و 985 هزار ریال را از اهم فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به مددجویان این نهاد دانست.

برمک تصریح کرد: در طرح تغذیه کودکان زیر شش سال با تشخیص شبکه بهداشت و درمان شهرستان تعداد 90 سبد غذایی که ارزش هر سبد غذایی مبلغ 200 هزار ریال بود بین خانواده‌های دارای کودکان دچار سوء تغذیه توزیع شد.

توزیع سبد غذایی به ارزش 176 میلیون ریال بین کودکان دچار سوء تغذیه بشرویه

وی گفت: مجموع اعتباری که برای توزیع این تعداد سبد غذایی در شهرستان بشرویه هزینه شده رقمی معادل 176 میلیون و 400 هزار ریال هزینه است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه عنوان کرد: تعداد 4 هزار و 34 صندوق صدقه کوچک در منازل، 120 صندوق در معابر و 31 صندوق متوسط در ادارات وجود دارد که از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 608 میلیون و 518 هزار ریال صدقه از این صندوق‌ها جمع‌آوری شد.

برمک با اشاره به جمع آوری 124 میلیون ریال کمک در جشن عاطفه‌ها ابراز داشت: در سال گذشته در جشن نیکوکاری مبلغی بالغ بر 163 میلیون و 745 هزار ریال کمک جمع‌آوری شد.

کمک 3 میلیارد ریالی خیران بشرویه به کمیته امداد

این مسئول متذکر شد: امسال مجموع اعتبارات دولتی کمیته امداد بشرویه بیش از 14 میلیارد و 330 میلیون ریال بوده و مبلغ 3 میلیارد و 690 ریال از طرف خیران شهرستان به این نهاد کمک شده است.

انتهای پیام/69006/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول