اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

اعطای بیش از 233 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد بشرویه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 51 فقره وام کارگشایی به ارزش 233 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

اعطای بیش از 233 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان

رمضان برمک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: کمیته امداد امام‌ خمینی بر اساس فقه و حکمت اسلامی زیر‌نظر مستقیم رهبری با هدف یاری‌رسانی به محرومان به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: این نهاد انقلابی در راستای رسالت خود برای توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش و اقشار نیازمند شهرستان بشرویه، اقدام به ارائه وام کارگشایی به مددجویان کرده است.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی بشرویه با بیان اینکه در چهار ماه نخست سال جاری 51 فقره وام کارگشایی به خانواده‌های زیرپوشش و اقشار نیازمند شهرستان پرداخت شده است تصریح کرد: ارزش ریالی وام‌های پرداخت شده، 233 میلیون و 200 هزار ریال بوده است.

*پرداخت 111 میلیون ریال کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان

برمک تصریح کرد: به مناسبت نیمه شعبان به 18 نفر از مزدوجان  زیرپوشش کمیته امداد بشرویه، کمک‌هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به ارزش 111 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی از بهره‌مندی 34 دانش‌آموز و 268 دانشجو از کمک‌هزینه‌های تحصیلی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال به 19 نفر از دانشجویان زیرپوشش 79 میلیون و 200 هزار ریال وام کمک‌هزینه تحصیلی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی بشرویه افزود: طی چهار ماه نخست سال جاری به منظور فقرزدایی و رفع نیازهای اولیه نیازمندان در بین 131 نفر از مددجویان زیرپوشش، کالا و خدمات موردی توزیع شده که ارزش آن 285 میلیون و 40 هزار ریال است.

برمک با بیان اینکه امسال کمیته امداد بشرویه به ازای 298 نفر از مددجویان طرح‌های اشتغال زنان سرپرست خانوار حق بیمه پرداخت کرده است، تصریح کرد: در مجموع 585 میلیون و 817 هزار و 317 ریال حق بیمه زنان سرپرست خانوار بوده است.

وی اضافه کرد: یک‌هزار و 143 خانوار زیرپوشش کمیته امداد بشرویه هستند و از ابتدای سال تاکنون 20 خانوار از چرخه حمایت حذف شده‌اند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول