اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

جذب 193 حامی برای ایتام بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه گفت: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد 193 حامی برای حمایت از 59 یتیم در این شهرستان جذب شدند.

جذب 193 حامی برای ایتام بشرویه

رمضان برمک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان نهادی فرهنگی از آغاز انقلاب رسالت‌های مختلفی را بر عهده گرفته و اقدامات مهمی در راستای حمایت از محرومان جامعه انجام داده است.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد 193 حامی برای حمایت از 59 یتیم جذب شدند که حامیان ماهیانه مبلغ 100 تا 200 هزار ریال برای حمایت از فرزندان معنوی خود پرداخت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه افزود: از ابتدای سال جاری مبلغ 551 میلیون و 868 هزار ریال از طرف حامیان برای حمایت از ایتام پرداخت شده است.

برمک با بیان اینکه تعداد حامیان ایتام این شهرستان 576 نفر است، تصریح کرد: تعدادی از حامیان از شهرستان بشرویه و تعدادی از سایر نقاط کشور هستند که سرپرستی یک یا چند یتیم را بر عهده دارند.

*جمع‌آوری بیش از 22 میلیون ریال زکات در بشرویه

وی از جمع‌آوری 22 میلیون و 380 هزار ریال زکات در بشرویه خبر داد و گفت: مردم مومن این شهرستان در تمامی مراسمات و برنامه‌های خیرخواهانه مشارکت حداکثری و پرشور دارند و زکات اموال خود را پرداخت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه اضافه کرد: فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ زکات در جامعه امری ضروری است و باید با تبیین درست فرهنگ زکات و معرفی آثار و پیامدهای مثبت آن فرهنگ پرداخت زکات را در جامعه نهادینه کرد.

برمک اظهار کرد: همچنین کمک‌های جمع‌آوری شده در سرفصل صدقات و سایر کمک‌های مردمی شامل نقدی و غیر نقدی مبلغ 787 میلیون و 849 هزار ریال بوده است.

انتهای پیام/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول