اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

کمک 367 میلیون تومانی مردم بشرویه به نیازمندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه از کمک 367 میلیون تومانی مردم بشرویه به نیازمندان خبر داد.

کمک 367 میلیون تومانی مردم بشرویه به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رمضان برمک صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته‌ امداد با هدف یاری‌رسانی به محرومان و خدمت‌رسانی به نیازمندان از محل کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری، عاطفه‌ها و زکات مبلغ 367 میلیون تومان جمع‌آوری کرده است.

وی ادامه داد: با گذشت 32 سال از عمر کمیته امداد، این نهاد انقلابی بر اساس فقه و حکمت اسلامی و زیر‌نظر مستقیم رهبری به نیازمندان و محرومان خدمت‌رسانی می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه افزود: مردم بشرویه از فرهنگ دینی بالایی برخوردار هستند و همواره به مناسبت‌های مختلف در انجام امر خیر پیشگام بوده‌اند.

برمک با اشاره به کمک 17 میلیون و 900 هزار تومانی مردم بشرویه در جشن نیکوکاری تصریح کرد: طی 12 ماه گذشته نیز از مجموع صندوق‌های صدقات مبلغ 42 میلیون تومان جمع‌آوری شده و در بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه از اجرای طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: تعداد مشاغل ایجاد شده از طریق این نهاد 370 نفر بوده که مبلغ پرداختی خود‌اشتغالی از طریق بانک‌ها مبلغ 958 میلیون تومان، مشاغل خانگی 351 میلیون تومان، قرض‌الحسنه امدادی 220 میلیون تومان و وام‌های کارگشایی 165 میلیون تومان بوده است.

برمک اظهار کرد: مجموع کل پرداختی وام اشتغال در طول یک سال مبلغ یک‌میلیارد و 694 میلیون تومان است.

وی به بهره‌مندی 93 نوعروس از کمک هزینه خرید جهیزیه اشاره کرد و افزود: این نوعروسان پس از گذراندن 60 ساعت دوره آموزشی پیش از ازدواج از کمک هزینه‌های خرید جهیزیه بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه اذعان کرد: در طول سال گذشته 350 خانوار آموزش مهارت‌های زندگی، عفاف و حجاب، اعتیاد و اخلاق اسلامی را فرا گرفتند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول