اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

فعال شدن 47 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد بشرویه گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری 47 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهرستان بشرویه فعال می‌شود.

فعال شدن 47 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بشرویه

رمضان برمک ‌امروز در ‌گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: به منظور ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و کمک به نیازمندان و محرومان جامعه هر ساله جشن نیکوکاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی بشرویه با توجه به رسالتی که در راستای فقرزدایی دارد به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری تعداد 47 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی را در مدارس، پایگاه بسیج روستایی و نماز جمعه دایر می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه افزود: از این تعداد، 35 پایگاه جمع‌آوری کمک در مدارس، پنج پایگاه بسیج روستایی و هفت پایگاه ثابت و سیار در کمیته امداد ساماندهی شده است.

برمک عنوان کرد: در سطح شهرستان بشرویه پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در میدان اصلی شهر و در روز نماز جمعه در محل مسجد جامع در 17 و 18 اسفندماه فعال می‌شود. 

توزیع 2 هزار پاکت در مدارس شهرستان بشرویه

وی با اشاره به توزیع 2 هزار پاکت برای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان در مدارس شهرستان اذعان داشت: سال گذشته در جشن نیکوکاری بیش از 163 میلیون و 745 هزار ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه متذکر شد: در طرح احسان دانش‌آموز که در بهمن‌ماه سال جاری اجرا شد تعداد 3 هزار و 640 قلک برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی در بین دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و راهنمایی توزیع شده که بیش از 50 میلیون و 521 هزار ریال از این قلک‌ها جمع‌آوری شد.

برمک در پایان متذکر شد: صددرصد کمک‌های جمع‌آوری شده در طرح احسان دانش‌آموز به مسئولان مدرسه برای اهدا به دانش‌آموزان و اولیای نیازمند بازگشت داده می‌شود.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول