اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

جمع‌آوری بیش از 15 میلیون ریال زکات در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد بشرویه گفت: سال گذشته 15میلیون و 500 هزار ریال زکات مردمی از برداشت غلات در بشرویه جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری بیش از 15 میلیون ریال زکات در بشرویه

رمضان برمک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه با بیان اینکه زکات سبب بیمه شدن اموال و برکت در زندگی می‌شود، اظهار کرد: مردم مؤمن و فرهنگی بشرویه با اعتقاد به فرامین الهی و پیروی از دستورات دین همواره زکات مال خود را پرداخت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در اسلام نیز زکات جایگاه ویژه‌ای دارد به گونه‌ای که با پرداخت زکات، اموال بیمه شده و سودی فراتر نصیب انسان می‌شود.

رئیس کمیته امداد بشرویه گفت: با توجه به فصل برداشت گندم و جو و پرداخت زکات، تلاش برای اطلاع‌رسانی از ارزش‌هایی نظیر زکات و تبعات آن ضروری بوده که باید در زمینه جذب زکات مردمی، برنامه‌ریزی و تبلیغات گسترده صورت گیرد.

برمک جمع‌آوری زکات را از سرفصل‌ها و وظایف واحد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد عنوان کرد و افزود: سال گذشته مردم شهرستان بشرویه مبلغ 15 میلیون و 500 هزار ریال زکات از برداشت غلات، زکات پرداخت کردند که میان نیازمندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: از محل زکات جمع‌آوری شده توسط شوراهای شهر و دهیاران ارسک، رقه، نیگنان، شهرک و غنی‌آباد مبلغ یک‌میلیارد و 450 میلیون ریال به حساب کمیته امداد واریز شده که 90 درصد این مبلغ صرف پروژه‌های عمرانی هر روستا و 10 درصد باقی مانده در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد بشرویه از راه‌اندازی بخش مشاوره در کمیته امداد بشرویه خبر داد و افزود: بخش مشاوره به تمامی خانواده‌های زیرپوشش و غیر زیر‌پوشش خدمات مشاوره‌ای رایگان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول