اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته احسان و نیکوکاری صورت می‌گیرد

توزیع 700 هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری در خراسان‌جنوبی / توزیع 332 سری جهیزیه به نوعروسان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از توزیع تعداد 700 هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری در این استان خبر داد.

توزیع 700 هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری در خراسان‌جنوبی / توزیع 332 سری جهیزیه به نوعروسان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: در مدارس استان زنگ نیکوکاری نواخته می‌شود و 700 هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری توزیع می‌شود.

وی از توزیع 5 هزار پوستر در سطح استان خبر داد و افزود: همچنین برنامه رادیویی به صورت زنده از میدان ابوذر در بیرجند با حضور جمعی از خیران برگزار می‌شود.

اجرا شدن 20 درصد طرح اشتغال توسط کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی تصریح کرد: هدایای نقدی و غیرنقدی مردم در جشن نیکوکاری با اولویت مناطق محروم قبل از پایان سال به دست مددجویان زیر پوشش کمیته امداد می‌رسد.

رضوی به برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و اذعان داشت: در این هفته طرح مفتاح‌الجنة را برای 100 خانواده مددجوی امداد استان داریم که هدایایی را نیز به آنها تقدیم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی طرح‌های اشتغال و خودکفایی را در سطح استان افتتاح می‌کند، یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی دو سال پی در پی به عنوان دستگاه برتر ایجاد اشتغال معرفی شده و امسال 20 درصد طرح‌های اشتغال توسط این نهاد اجرا می‌شود.

اهدای 322 سری جهیزیه به دختران زیر پوشش امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در هفته احسان و نیکوکاری 322 سری جهیزیه به نوعروسان خانواده امداد خراسان جنوبی تقدیم می‌شود، ادامه داد: ارزش ریالی این سری از جهیزیه بالغ بر 3 میلیارد ریال است.

رضوی از واگذاری 16 واحد مسکونی شهری به مددجویان امداد خراسان جنوبی در این هفته خبر داد و متذکر شد: برای اجرای این واحدها اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 40 مورد تسهیلات و کمک برای بهسازی مساکن روستایی خراسان جنوبی اعطا شده است، گفت: اعتبار این کمک‌ها 400 میلیون ریال است.

اعزام 480 نفر از خانواده امداد به قم و مشهد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از احداث و مرمت سرویس‌های بهداشتی در سطح استان به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.

رضوی با اشاره به اینکه تعداد 160 نفر از مادران و دختران زیر پوشش امداد خراسان جنوبی در هفته جاری به مشهد مقدس اعزام شدند، تصریح کرد: تعداد 320 نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش امداد نیز در هفته جاری به قم اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: بسته‌های فرهنگی در ارتباط با سبک زندگی در همه شهرستان‌های استان در این هفته توزیع می‌شود که در آن شکر نعمت و صبر و تحمل در بین افراد خانواده امداد آموزش داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در ادامه از برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان مددجوی زیر پوشش امداد در این هفته خبر داد و متذکر شد: این مسابقات در رشته‌های والیبال و دارت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69010/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول