اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

کمک 3 میلیارد ریالی خیران بشرویه به کمیته امداد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه گفت: طی یازده ماهه سال جاری خیران این شهرستان بالغ بر 3 میلیارد و 690 میلیون ریال به کمیته امداد کمک کردند.

کمک 3 میلیارد ریالی خیران بشرویه به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رمضان برمک ظهر امروز در جلسه دیدار کارکنان کمیته امداد امام خمینی با امام جمعه بشرویه به مناسبت سالروز تاسیس کمیته اظهار کرد: کمیته امداد بشرویه در راستای فقرزدایی و کمک به نیازمندان، به 68 روستای این شهرستان خدمات ارائه می‌دهد.

حمایت کمیته امداد از یک‌هزار و 113 خانوار شهرستان بشرویه

وی ادامه داد: هم‌اکنون یک‌هزار و 113 خانوار با جمعیتی معادل 2 هزار و 446 نفر زیرپوشش کمیته امداد بشرویه قرار دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه اضافه کرد: به تناسب جمعیت هر خانواده ماهانه بین 400 تا 750 هزار ریال مستمری دریافت می‌کنند و در یازده ماهه سال جاری بالغ بر 6 میلیارد و 981 میلیون ریال مستمری به مددجویان زیرپوشش پرداخت شده است.

برمک عنوان کرد: عیدانه دولت برای افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی یک‌میلیون ریال برای هر فرد واریز شده است.

پرداخت 12 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در بشرویه

وی با بیان اینکه اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان از برنامه‌های این نهاد است، تصریح کرد: امسال تعداد 260 نفر تسهیلات اشتغال دریافت کرده که در مجموع 12 میلیارد و 286 میلیون ریال به این افراد پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه گفت: قبل از دریافت وام اشتغال، آموزش‌های لازم در ارتباط با مشاغل به 651 نفر ارائه شده که مبلغ 120 میلیون ریال برای برگزاری این کلاس‌ها هزینه شده است.

برمک عنوان کرد: تعداد 278 فقره وام کارگشایی با اعتبار یک‌میلیارد و 996 میلیون ریال به مددجویان شهرستان بشرویه اعطا شده است.

وی در پایان متذکر شد: طی 11 ماهه سال جاری خیران این شهرستان بالغ بر 3 میلیارد و 690 میلیون ریال به کمیته امداد کمک کردند.

انتهای پیام/69009/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول