اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

اجرای 11 هزار طرح خودکفایی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: تاکنون 11 هزار و 750 طرح خدکفایی در خراسان جنوبی اجرا شده است.

اجرای 11 هزار طرح خودکفایی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد رضوی صبح امروز در جمع مدیران و مسئولان اجرای خراسان جنوبی در ارتباط با صدقه الکترونیکی اظهار کرد: این طرح در بعضی از استان‌های کشور اجرا شده که افراد خیر می‌توانند از طریق شماره تلفن ثابت 4050 مبالغ صدقه خود را به حساب کمیته امداد واریز کنند.

وی با بیان اینکه افراد خیر همچنین می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه ایرانسل هدایای خود را به جشن نیکوکاری اهدا کنند، افزود: با فرستادن یک پیام خالی به شماره پیام کوتاه ایرانسل 8133 مبلغ 5000 ریال به درآمد جشن اضافه می‌شود.

پرداخت یک‌میلیون ریال عیدی به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با اشاره به فرا رسیدن سال نو و پرداخت عیدی به مددجویان زیر پوشش تصریح کرد: عیدی افراد زیر پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی به محض تامین اعتبار پرداخت می‌شود.

رضوی ادامه داد: مبلغ یک‌میلیون ریال به عنوان عیدی به حساب مددجویان زیر پوشش واریز می‌شود که این مبلغ جدای از یارانه‌هایی است که دولت به حساب آنها واریز می‌کند.

وی با بیان اینکه در اواخر سال گذشته قانون زکات از طرف مجلس به کمیته امداد ابلاغ شد، بیان داشت: به عنوان تشویقی 20 درصد ابلاغ شده که از این میزان به سه شهرستان ارسال شده و هفت شهرستان دیگر تا پایان سال ارسال می‌شود.

خودکفایی 4 هزار خانواده مددجوی خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از اجرای طرح‌های خودکفایی در خراسان جنوبی خبر داد و یادآور شد: تاکنون بیش از 11 هزار و 750 طرح خودکفایی در سطح استان اجرا و انجام شده است.

رضوی اضافه کرد: با اجرای این طرح‌ها 4 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی خودکفا شده‌اند و مابقی طرح‌ها سبب خوداشتغالی و کمک به اشتغال در اجتماع شده است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی فقط اشتغال نیست بلکه کمک به دانش‌آموزان، دانشجویان و ازدواج جوانان نیز نوعی توانمندسازی به شمار می‌آید، متذکر شد: این کمک‌های فرهنگی بازده آنها به سرعت دیده نمی‌شود بلکه در آینده بازده و ثمره آنها نشان داده می‌شود.

انتهای پیام/69010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول