اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

بافت 354 متر مربع فرش توسط مددجویان بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه گفت: در نیمه نخست سال جاری 55 تخته فرش به متراژ 354 مترمربع توسط مددجویان کمیته امداد این شهرستان بافته شده است.

بافت 354 متر مربع فرش توسط مددجویان بشرویه

رمضان برمک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: کمیته امداد در راستای حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه اقدامات گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: طی شش ماه نخست سال جاری 12 نفر از مددجویان زیر‌پوشش کمیته امداد بشرویه از طریق واحد اشتغال به ادارات و شرکت‌های خصوصی معرفی و مشغول به کار شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه افزود: تعداد طرح‌های اشتغال اجرا شده در سرفصل‌های مختلف از منابع بانکی و امدادی 96 طرح بوده که مبلغ 2 میلیارد و 890 میلیون ریال برای اجرای آنها هزینه شده است.

برمک تصریح کرد: همچنین 115 نفر از فرزندان مددجوی واجد شرایط در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند که این مهم مبلغ 62 میلیون و 721 هزار ریال هزینه در برداشته است.

وی از بافت 354 متر مربع فرش توسط مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال 55 تخته فرش با متراژ 354 مترمربع و به ارزش یک‌میلیارد و 161 میلیون ریال بافته شده است.

*اعطای 22 فقره جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد بشرویه

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 22 فقره جهیزیه و هدیه ازدواج به ارزش 139 میلیون و 319 هزار ریال به مزدوجان زیر‌پوشش کمیته امداد بشرویه پرداخت شد.

برمک اضافه کرد: در شش ماه نخست سال جاری 153 فقره وام کارگشایی با اعتباری بیش از 712 میلیون ریال به مددجویان زیرپوشش امداد و اقشار نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول