اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی:

16 میلیارد ریال صدقه در خراسان جنوبی جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در 9 ماهه سال جاری 15 میلیارد و 871 میلیون ریال صدقه از سطح استان جمع‌آوری شد.

16 میلیارد ریال صدقه در خراسان جنوبی جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط ‌عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی، سید جواد رضوی ضمن قدردانی از مردم سخاوتمند استان اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاری 15 میلیارد و 871 میلیون ریال صدقه از سطح استان جمع‌آوری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 29 درصدی برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد: مردم استان ماهانه یک‌میلیارد و 763 میلیون ریال صدقه به این نهاد اهداء می‌کنند و مبالغ جمع‌آوری شده صدقات بر اساس نظر نماینده‌ ولی‌فقیه در کمیته امداد، در سر فصل‌های مختلفی از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج و مسکن هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تعداد مشترکان طرح صدقات را 91 هزار و 662 مشترک عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد 86 هزار و 844 صندوق کوچک در منازل، یک‌هزار و 454 صندوق متوسط در سازمان‌ها، ادارات کل، مراکز آموزشی و نظامی و همچنین تعداد 3 هزار و 364 صندوق بزرگ در میادین، معابر و مکان‌های عمومی سطح استان فعال و نصب است.

انتهای پیام/2248/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول