اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه خبر داد

توزیع 1200 سبد غذایی بین مددجویان در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بشرویه گفت: در ماه مبارک رمضان تعداد یک‌هزار و 200 سبد غذایی بین مددجویان این شهرستان توزیع شده است.

توزیع 1200 سبد غذایی بین مددجویان در ماه مبارک رمضان

رمضان برمک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه، اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد فرهنگی است که از آغاز انقلاب رسالت‌های مختلفی را بر عهده گرفته و اقدامات مهمی در راستای حمایت از محرومان جامعه انجام داده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد در راستای رسالت خود برای کمک به نیازمندان و تامین نیازهای اساسی آن‌ها در ماه مبارک رمضان تعداد یک‌هزار و 200 سبد غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، حبوبات، خرما، چای و شکر بین مددجویان شهرستان بشرویه توزیع کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بشرویه با بیان اینکه ارزش هر سبد غذایی 300 هزار ریال بوده است افزود: ارزش ریالی سبدهای غذایی توزیع شده 360 میلیون ریال است.

*جذب 183 حامی در طرح اکرام در شهرستان بشرویه

برمک از جذب 183 حامی در طرح اکرام در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح اکرام با هدف کاهش آلام روحی و عاطفی و توانمند‌سازی ایتام در سال 82 آغاز شده و تا سال گذشته 380 حامی سرپرستی کودکان بی‌سرپرست در این شهرستان را بر عهده گرفتند.

وی اضافه کرد: با جذب 183 حامی در ماه مبارک رمضان تعداد 58 کودک یتیم و بی‌سرپرست زیر 18 سال از حمایت‌های مادی و معنوی برخوردار می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بشرویه عنوان کرد: 291 حامی بومی استان خراسان جنوبی و 89 نفر از حامیان از دیگر استان‌های کشور هستند.

برمک مبلغ کل جمع‌آوری شده نقدی و جنسی توسط حامیان را 749 میلیون و 425 هزار و 43 ریال و کمک موسسه خیریه انصار‌الحجه و عترت فاطمی را 835 میلیون و 75 هزار و 43 ریال بیان کرد.

وی افزود: تاکنون 237 میلیون و 970 هزار ریال از کمک‌های خیران و نیکوکاران جمع‌آوری شده است.  

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول