اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی خبر داد

وجود هزار پایگاه جمع‌آوری کمک‌‌های مردمی در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: در سال جاری یک‌هزار و 16 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خراسان‌جنوبی مستقر می‌شود.

وجود هزار پایگاه جمع‌آوری کمک‌‌های مردمی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید جواد رضوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در ارتباط با هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: پل ارتباطی برای افزایش مهربانی در جامعه جشن نیکوکاری است.

وی ادامه داد: جشن نیکوکاری از سابقه 22 ساله برخوردار است و امسال نیز از 12 تا 18 اسفند ماه به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده است.

روزهای برگزاری جشن نیکوکاری سه روز است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با بیان اینکه روزهای برگزاری این جشن سه روز است، تصریح کرد: چهارشنبه 16 اسفندماه جاری در مدارس پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمیته امداد مستقر می‌شود و کمک‌های جمع‌آوری شده آنها برای کمک به دانش‌آموزان کم بضاعت که زیر پوشش امداد نیستند هزینه می‌شود.

رضوی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در روز پنج‌شنبه 17 اسفندماه جاری در همه پایگاه‌های ثابت و سیار شامل آموزش و پرورش، بسیج و مدارس به جمع‌آوری کمک‌ها می‌پردازد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی در روز جمعه مصادف با 18 اسفندماه جاری در همه میعادگاه‌های نماز جمعه استان به جمع‌آوری کمک‌های مردمی مشغول می‌شود.

رشد 34 درصدی نیرو‌های فعال حوزه جمع‌آوری کمک‌های مردمی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از وجود یک‌هزار و 64 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سال جاری خبر داد و یادآور شد: از این تعداد 183 پایگاه در کمیته امداد امام خمینی، 129 پایگاه در مساجد و 186 پایگاه در بسیج کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

رضوی با اشاره به اینکه نیروهای فعال در پایگاه‌های جمع‌آوری نسبت به سال گذشته از رشد 34 درصدی برخوردار است، متذکر شد: در این پایگاه‌ها بیش از یک‌هزار و 403 نفر فعالیت می‌کنند که از این تعداد 388 نفر در کمیته امداد، 712 نفر در مدارس و 303 نفر در بسیج ارائه خدمت می‌کنند.

 

وی به اهداف برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و اذعان داشت: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری رسیدگی به حال محرومان و تلاش مجدانه برای کاهش آلام افراد نیازمند جامعه، ارائه خدمات بیشتر به مددجویان امداد و اهدای کمک‌های موردی به افراد نیازمند جامعه است.

ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و انفاق از برکات جشن نیکوکاری است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، انفاق و ایثار به ویژه در آستانه سال نو را از برکات برگزاری جشن نیکوکاری دانست و گفت: برای تقویت شبکه‌های مردمی، آشنایی خیران و نیکوکاران با فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و حمایتی کمیته امداد امام خمینی و افزایش اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد هر ساله این جشن‌ها در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

رضوی افزود: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب 0102102891005 بانک صادرات مرکزی بیرجند واریز کنند تا بین نیازمندان توزیع شود.

وی به دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در هفته احسان و نیکوکاری اشاره و خاطر نشان کرد: نواختن زنگ نیکوکاری در تمامی مدارس استان و اجرای برنامه‌های متناسب با این جشن از برنامه‌های دیگری است که در این هفته در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول