اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

آبیک ظرفیت پایلوت بودن برنامه‌های قزوین را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک گفت: شهرستان آبیک قابلیت و ظرفیت لازم برای پایلوت بودن برنامه‌های استانی را دارد.

آبیک ظرفیت پایلوت بودن برنامه‌های قزوین را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آبیک شهرستان جوانی است و به دلیل داشتن مدیران توانمند و قوی می‌تواند پایلوت بسیاری از برنامه‌های استان قزوین باشد.

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان می‌توانند علاوه بر ارایه فعالیت‌ها‌ی خود در زمینه جوانان، پیشنهادات خود را به دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک ارسال کنند.

این مسئول ادامه داد: هر دو ماه یک بار با اقشار مختلف جوانان این شهرستان نشست خواهیم داشت و با شنیدن مشکلات جوانان، پای درد دل‌های جوانان خواهیم نشست تا نیازهای جوانان شناسایی شده و بتوان با ارایه راه کارهای و ایده‌های مناسب در راستای رفع مشکلات جوانان شهرستان آبیک گام‌های مؤثری برداشت.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم که مسئولان در سامان‌بخشی به امور جوانان نتوانسته‌اند مسائل را به خوبی پیاده کنند تا عملکرد مطلوب داشته باشیم.

داداشی اذعان داشت: هر یک از دستگاه‌های اجرایی با تشکیلات اداری، فعالیت‌ها و کارهای مفید و کارشناسی شده در امور جوانان، آن ها را به منصه ظهور رسانده‌اند ولی با تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان و ایجاد وحدت، هم‌فکری و تعامل با مسئولان دستگاه‌های اجرایی بهتر و بیشتر می‌توان به اوضاع جوانان شهرستان آبیک سر و سامان بخشید.

وی اضافه کرد: با تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک هدفمندتر از گذشته می‌توان بخشی از کارهای بر زمین مانده مربوط به جوانان را به منصه ظهور رساند.

انتهای پیام/77006/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول