اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های هرمزگان:

برنامه‌های اصلاحی هدفمند و منسجم باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندا‌ن‌های هرمزگان گفت: باید با آسیب شناسی مناسب، برنامه‌های اصلاحی و تربیتی را به صورت هدفمند و منسجم به پیش برد تا از بروز رفتارهای پر خطر جلوگیری شود.

برنامه‌های اصلاحی هدفمند و منسجم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس اکبر سلیمانی امروز در بازدید از بازداشتگاه جاسک اظهار کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا مددجویان جذب برنامه‌های کاهش آسیب رفتارهای پرخطر شوند که این مهم موجب بازسازی شخصیت و اصلاح رفتارهای هنجارشکنانه آنان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های زندان‌های استان ترویج قرآن و اجرای برنامه‌های قرآنی است تصریح کرد: باید با ایجاد فضا و امکانات مناسب مددجویان را به این سمت سوق داد چرا که بهره‌گیری از قرآن و فرامین الهی موجب دوری از خطا و بزه می‌شود.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان همچنین به آموزش مهارت‌های اساسی زندگی تأکید کرد و گفت: با اجرای این برنامه‌ها مددجویان در مقابل مشکلات فردی و آسیب‌های اجتماعی توانمند می‌شوند و در مواقع بحران می‌توانند بهترین تصمیم را بگیرند.

سلیمانی با مددجویان بازداشتگاه جاسک هم گفت‌وگو و به بررسی مشکلات آنان پرداخت. وی همچنین از ارائه خدمات مناسب به مددجویان در بازداشتگاه جاسک تقدیر و تشکر کرد.

جاسک شرقی‌ترین شهرستان هرمزگان محسوب می‌شود، این شهرستان با استان سیستان بلوچستان همجوار و در حاشیه ساحل دریای عمان قرار دارد.

انتهای پیام/2310/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول