اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ‌کعبی ‌در همایش طلایه‌داران بصیرت

برنامه‌ریزی 25 ساله دشمن در فتنه 88 با‌بصیرت ملت ایران بی‌نتیجه ماند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ برنامه‌ریزی 25 ساله دشمن در فتنه 88 با‌بصیرت ملت ایران بی‌نتیجه ماند.

برنامه‌ریزی 25 ساله دشمن در فتنه 88 با‌بصیرت ملت ایران بی‌نتیجه ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، آیت‌الله عباس کعبی ظهر امروز در همایش طلایه‌داران بصیرت در فردوس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی و ممتاز است که با هیچ یک از انقلاب‌های دیگر دنیا قابل قیاس نیست.

وی افزود: اگر عنصر ایمان و تقوا ضربه ببیند، انقلاب با مخاطرات جدی مواجه می‌شود که از نظر آسیب‌رسانی با خطر حمله نظامی، تهدید و تحریم به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان اسلام و بدخواهان انقلاب از همان ابتدا روی عنصر تهاجم فرهنگی متمرکز شدند و بلافاصله پس از پایان دفاع مقدس تهاجم فرهنگی، سپس شبیخون فرهنگی و پس از آن وارد عرصه جنگ نرم شدند.

کعبی یادآور شد: جنگ نرم، جنگ تجزیه ذهن‌ها، فکرها و اندیشه یک ملت است که بنیان خانواده، دختران و پسران را هدف قرار داده و ابزار این جنگ، رسانه‌ها است.

وی گفت: تحولی که ایران اسلامی طی 34 سال گذشته در منطقه و سطح جهان ایجاد کرده، معادلات جهانی را دگرگون و قدرت آینده جهان را از آن ایران کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: هر کشوری که بتواند با پنج عنصر، اقتصاد، فرهنگ، امنیت، سیاست و ارتباطات افکار عمومی را تسخیر کند، می‌تواند به قدرت برتر تبدیل شود و ایران اسلامی این ظرفیت را دارد.

کعبی با اشاره به اینکه دشمن 25 سال تمام برای ضربه زدن به ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرد و می‌خواست در فتنه 88 نتیجه بگیرد، تصریح کرد: این تلاش و برنامه‌ریزی با بصیرت ملت ایران و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری، بی‌نتیجه ماند.

وی یادآور شد: رسالت آموزش و پرورش، ساختن انسان و جامعه است که این رسالت بر پایه عنصر ایمان و تقوا محقق می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به فرهنگیان حاضر در همایش گفت: باید برای دانش‌آموزان کارگاه‌های خلاقیت برپا کنید تا در این کارگاه‌ها ایمان و اعتقادات مذهبی دانش‌آموزان تقویت شود.

کعبی ارائه الگوهای مناسب برای شکل‌گیری باورهای دینی و ساختن شخصیت فرهنگی دانش‌آموزان را از دیگر رسالت‌های معلمان دانست و متذکر شد: رابطه معلم و دانش‌آموز باید یک رابطه عاطفی و به دور از تنبیه و خشونت باشد.

انتهای پیام/69007/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول