اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار:

برنامه‌ریزی سبب پیروزی تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج سبزوار شد

خبرگزاری فارس:سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار گفت: برنامه‌ریزی سبب پیروزی تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج سبزوار در مقابل تیم ثامن‌الحجج مشهد شد.

برنامه‌ریزی سبب پیروزی تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج سبزوار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید شجاع ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی با تیم ثامن الحجج مشهد که بسیار سنگین و حساس بود را توانستیم با نتیجه 29 بر 22 در خانه شکست دهیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ثامن الحجج سبزوار با انگیزه‌ای بالا به خوبی جنگیدند، افزود: با توجه به اینکه هفته پیش مسابقه‌ای نداشتیم با حدود 18 جلسه تمرین بسیار مفید آمادگی بیشتری نسبت به تیم مشهد که در یک بازی سخت در هفته قبل حریف تیم قدرتمند هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود، داشتیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار خاطر نشان کرد: برای این دیدار برنامه‌ریزی خاصی انجام داده بودیم به طوری‌که فیلم بازی‌های قبلی تیم هندبال مشهد را به خوبی بررسی کرده و تک تک بازیکنان این تیم را زیرنظر گرفته بودیم.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم در دقایقی با اشتباهات داوری و اخراج‌های دو دقیقه‌ای بازیکنان ما، روند هجومی تیم کند شد، گفت: با توجه به انگیزه بالای بازیکنان انتظار عملکرد بهتری از تیم را داشتیم.

شجاع با اشاره به دیدار دشوار تیم ثامن الحجج مشهد در هفته پایانی مقابل تیم رده چهارمی شهرداری تبریز اظهار کرد: در بازی پایانی باید به مصاف تیم هپکو اراک برویم که در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و بازی راحتی را نسبت به تیم هم‌نام مشهدی پیش‌رو داریم.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار با بیان اینکه با این پیروزی تنها با دو گل زده کمتر نسبت به تیم مشهد در امتیاز 26 مساوی شدیم، گفت: با توجه به شرایط بهتری که نسبت به این تیم داریم از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار هستیم.

انتهای پیام/70001/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول