اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان خبر داد

برنامه‌ریزی برای اشتغال روستاییان در بوکان

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر اشتغال روستایی نیز مورد توجه دولت قرار گرفته است در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای در دست اجرا است.

برنامه‌ریزی برای اشتغال روستاییان در بوکان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی صبح امروز در کارگروه تخصصی توسعه اشتغال روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر در بوکان که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌های اشتغال‌زایی این شهرستان در حال پیگیری هستند و با تصویب این طرح‌ها شاهد ارائه تسهیلات به صاحبان طرح خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این شهر در تعهد اشتغال خود به خوبی عمل کرده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه ایجاد اشتغال در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت به عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) است باید این نهاد با تمام توان در این زمینه وارد شود.

عباسی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای ایجاد اشتغال، افزود: این دوره‌ها توسط اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار بوکان با اشاره به تعداد متقاضی کار در این شهرستان خاطر نشان کرد: 350 متقاضی کار و تسهیلات در این شهر وجود دارد.

عباسی با بیان اینکه پرونده این متقاضیان در دست بررسی است، گفت: با واگذاری تسهیلات به 270 نفر از این افراد موافقت شده است.

وی مشاغل خانگی را گام دیگر در ایجاد اشتغال عنوان کرد و اظهار داشت: مشاغل خانگی نیز گام مؤثر دیگری در راستای ایجاد اشتغال برای افراد به ویژه زنان است.

عباسی با اشاره به اشتغال در روستاها تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر اشتغال روستایی نیز مورد توجه دولت قرار گرفته است در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای در دست اجرا است.

وی با اشاره به مهم‌ترین این برنامه‌ها تصریح کرد: ایجاد زمینه‌ای برای افزایش طرح‌های کشاورزی از جمله احداث مرغداری، دامداری و ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد در دیگر بخش‌ها از جمله این برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام/61001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول