اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان:

کاهش بار ترافیکی لاهیجان نیازمند برنامه‌ریزی شهری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان ترافیک این شهر به‌ویژه در ایام نوروز را معضل خواند و گفت: کاهش بار ترافیکی نیازمند برنامه ریزی شهری است.

کاهش بار ترافیکی لاهیجان نیازمند برنامه‌ریزی شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، جواد نجارتمیزکار در جلسه کارگروه ترافیک این شهرستان هدف از تشکیل جلسه را بررسی مسایل ترافیکی شهر و ارائه راه کارهای اساسی و کارشناسی شده به شورای ترافیک شهرستان لاهیجان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: امروزه بحث ترافیک چالشی بزرگ و یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان شده است که تاثیرات منفی خود را در بخش‌های مختلف اقتصادی، آلودگی هوا و صدا، اتلاف وقت مفید مردم، بالا رفتن مصرف سوخت، خسارات ناشی از تصادفات، اخلال در برنامه‌ریزی‌های شهری و روزانه مردم، تشدید بیماری‌های تنفسی و عصبی و ....گذاشته است.

این مسئول، شهر لاهیجان را مانند دیگر شهرها به ویژه در ایام تعطیلات همواره درگیر معضل ترافیک دانست و از همکاری و تعامل پلیس راهور و انتظامی و شهرداری لاهیجان ابراز رضایت کرد.

وی گفت: در سایه تعامل بین این سه ارگان بخش عمده‌ای از مصوبات کارگروه ترافیک در یک سال اخیر اجرایی شده است و امیدواریم در این جلسه نیز طرح‌هایی ارائه شود که قابلیت اجرا داشته باشند تا مردم در آزمون و خطای نظریه‌های غیر کارشناسی قرار نگیرند.

اعضای کارگروه ترافیک در ادامه جلسه مذکور پیشنهادهایی را برای برطرف کردن گره‌های ترافیکی لاهیجان برای ارائه به شورای ترافیک این شهرستان و تصویب نهایی در شورا مطرح و سپس از میادین پر ترافیک لاهیجان بازدید کردند.

در کارگروه ترافیک شهرستان لاهیجان مهم‌ترین معضلات ترافیکی و مطالبات شهروندان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و تدابیری نیز پیرامون برطرف شدن آن ها اتخاذ می‌شود. 

انتهای پیام/84002/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول