اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

اجرای 50 ویژه‌برنامه قرآنی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 50 ویژه‌برنامه قرآنی در کنگان خبر داد.

اجرای 50 ویژه‌برنامه قرآنی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در نشست فعالان مذهبی کنگان اظهار داشت: توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه امری لازم است و باید در این مسیر گام برداریم.

وی ادامه داد: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های قرآنی و جذب جوانان و نوجوانان به سمت این برنامه‌ها از اولویت‌های این اداره در سال جاری است.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 50 ویژه‌برنامه قرآنی در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد برنامه در دهه فجر امسال اجرا شده است.

اهرمی از بهره‌مندی دو هزار نفر از برنامه‌های قرآنی دهه فجر در کنگان خبر داد و تصریح کرد: همه ما در برابر اینکه قرآن کریم را از مهجوریت و انزوا دربیاوریم، مسئولیت داریم، به ویژه کسانی که در عرصه فرهنگی و دینی از مسئولان گرفته تا کارشناسان و فعالان فرهنگی و قرآنی تکلیف بر آنها گذاشته شده است.

وی عنوان کرد: اداره تبلیغات اسلامی کنگان در راستای پرورش نیروهای قرآنی و جذب سایر اقشار به طرف کلام‌الله مجید در مناسبت‌های مختلف به اجرای برنامه‌های قرآنی اقدام می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآن کریم این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر، دو هزار نفر از برنامه‌های قرآنی بهره‌مند شدند.

اهرمی بیان داشت: دشمنان در شرایط کنونی برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند و همه باید با تمام توان و ظرفیت در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اهتمام ورزیم.

وی در پایان اذعان داشت: تجهیز نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مراکز و خانه‌های قرآنی در دستور کار این اداره قرار دارد و در حد توان و امکانات موجود در این راستا اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول