اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروز محقق می‌شود

اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در بندر سیراف

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم از اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در ایام نوروز در مجموعه رفاهی بندر سیراف در محل پایانه صادراتی خبر داد.

اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در بندر سیراف

به گزارش خبرگزاری فارس از جم نعمت‌الله جمالی عصر امروز در آیین تجلیل از کارکنان امور فرهنگی و روابط عمومی شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: در سال تولید ملی جایگاه پالایشگاه جم بسیار ارزشمند است و نقش این پالایشگاه در تامین سبد انرژی کشور غیر قابل انکار است.

وی با سپاس از همه کارکنان و کارگران بخش‌های فرهنگی شهرک‌های مسکونی، خواستار توجه بیشتر به این مقوله مهم در شهرک‌ها شد.

جمالی افزود: خدمت فرهنگی به خانواده‌های ساکن در شهرک‌های مسکونی باعث افتخار روابط عمومی است و در این راستا از هر گونه پیشنهادی نیز استقبال می‌کنیم.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم، همدلی و تفاهم در انجام امور را مهم‌ترین راه رسیدن به خدمت بیشتر به ساکنین دانست و بیان کرد: مجموعه بزرگ فرهنگی شهرک‌ها باید تفاهم و یکدلی خود را برای پیشبرد کارها تقویت کنند.

وی گفت: از نظر روابط عمومی پالایشگاه فجر جم همگی کارکنان با نهایت تلاش نسبت به وظایف خود تلاش می‌کنند اما ساکنین شهرک‌های مسکونی شایسته تلاش بیشتر ما مسئولین هستند.

جمالی در بخش دیگری از سخنرانی خود، برنامه‌های اجرا شده در دهه مبارک فجر امسال در شهرک‌های مسکونی را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: خوشحالیم که با برنامه‌ریزی مناسب توانستیم رضایتمندی بخشی از ساکنین را به‌دست آوریم.

وی همچنین از اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در ایام نوروز در مجموعه رفاهی بندر سیراف در محل پایانه صادراتی این شرکت برای کارکنان و خانواده‌های آنان خبر داد.

در این مراسم عبدالحسین زمانی فرمانده بسیج پالایشگاه جم نیز قسمتی از عملکرد واحدهای فرهنگی شهرک‌های مسکونی را بیان کرد.

نمایش کلیپ زیبایی از عملکرد واحدهای فرهنگی، مذهبی و مرکز مشاوره شهرک توحید در ایام دهه مبارک فجر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول