اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دانشگاه آزاد در تشکل‌های دانشجویی مازندران خبر داد

مازندران پایلوت تأسیس دبیرخانه دانشجویی قرآن کشور

خبرگزاری فارس: نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های دانشجویی مازندران گفت: دبیرخانه دانشجویی قرآن و مهدویت تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با مرکزیت مازندران تأسیس می‌شود.

مازندران پایلوت تأسیس دبیرخانه دانشجویی قرآن کشور

امیر فضلی اصانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان قائمشهر با تأکید بر لزوم گسترش و تعمیق پژوهش در قرآن و اهل‌بیت (ع) و تقویت زمینه‌های معنوی دانشجویان از تأسیس دبیرخانه دانشجویی قرآن و مهدویت تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با مرکزیت مازندران خبر داد.

وی هدف از تأسیس این دبیرخانه را که به صورت پایلوت، نخستین بار در مازندران راه‌اندازی می‌شود، تعمیق و گسترش پژوهش‌ها و احیای میراث اسلامی قرآنی و اهل‌بیت (ع)، شناسایی آسیب‌ها و مسئله‌یابی در عرصه پژوهش‌های قرآنی، تفسیر و استخراج دیدگاه‌های قرآنی و ایجاد زمینه‌پردازی در این عرصه، انجام مطالعات قرآنی با همکاری گروه‌های تخصصی ـ پژوهشی و بررسی راه‌های مقابله با عرفان‌های کاذب و نوظهور عنوان کرد.

فضلی محل دفتر مرکزی دبیرخانه را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر ذکر کرد.

وی از وجود 12 تشکل دانشجویی و 16 هیئت مذهبی فعال در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران خبر داد و تصریح کرد: اعضای تشکل‌های دانشجویی باید با کنار نهادن شخص‌گرایی و اتحاد در وحدت کلمه، در راستای نظام، قانون و ولایت به همکاری و همدلی بپردازند.

نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های دانشجویی مازندران در بخش دیگری از سخنانش از اعزام 160 عضو تشکل‌های دانشجویی و هیئت‌های سیاسی، مذهبی دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران به منطقه جنگی شلمچه از 11 تا 15 اسفند ماه جاری خبر داد.

انتهای پیام/86008/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول