اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

تمام برنامه‌ها باید حول محور حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: باید تمام برنامه‌ها حول محور حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

تمام برنامه‌ها باید حول محور حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌بیغش پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: چهار ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری و شهر و روستا را داریم و ما به عنوان مدیران باید تمام هم و غم خود را برای عمل به توصیه رهبری و حضور حداکثری مردم برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و شوراها داشته باشیم.

وی تصریح کرد: این حضور با مشارکت حداکثری مردم برای نظام اسلامی ارزشمند و حائز اهمیت است.

احمدی‌بیغش اظهار کرد: باید تلاش کنیم مردم حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند چرا که اگر مشارکت کم باشد، پای نظام گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه نباید دستگاه‌ها با برخی اقدامات باعث دلسردی مردم شوند، افزود: لازم است تا از هم اکنون زمینه حضور باشکوه مردم را در انتخابات با خدمت رسانی هر چه بیشتر فراهم شود.

استاندار خراسان شمالی مدیران و کارکنان در انجام مأموریت‌ها نباید یک قدم جلوتر و نه یک قدم جلوتر از فرمایشات رهبری بردارند، گفت: باید عین رهنمودهای رهبری عمل شود و مر قانون در مجموعه فعالیت‌ها رعایت و مورد توجه قرار بگیرد.

وی عدم رعایت قانون را خطر آفرین و مصیبت بار خواند و افزود: فعالیت در چارچوب قانون و منویات رهبری باعث توفیق در کارها خواهد شد.

* رزمایش طلایه‌داران بصیرت توان بسیجیان را به رخ جهان کشید

احمدی‌بیغش همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ طلایه‌داران بصیرت در استان‌های کشور گفت: برگزاری این رزمایش یک بار دیگر توانمندی نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی اظهار کرد:‌ این رزمایش باعث شادی دوستان و ناامیدی دشمنان شده و آمادگی بیش از پیش نیروهای بسیجی را در انجام مأموریت‌ها رقم زد.

استاندار خراسان شمالی گفت: معتقدیم که میلیون‌ها انسان در کشور روحیه و اخلاق بسیجی داشته و همواره مدافع نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی از تمامی دست اندرکاران برگزاری این رزمایش و سرافرازان بسیجی استان قدردانی کرد.

* تذکر به 5 مدیر خراسان شمالی به خاطرنامه‌های سفر رهبری

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه باید به تمام نامه‌های سفر رهبری در استان پاسخ لازم و کافی داده شود، گفت: استانداری در این زمینه مصر بوده و اخیراً به پنج مدیر این استان که در پاسخ به نامه رهبری تعلل می‌کردند، تذکر داد.

وی با بیان اینکه در سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان مردم 150 هزار نامه طی هشت روز حضور معظم‌له نوشتند، افزود: 60 هزار نامه از نامه‌های سفر رهبری مربوط به بیماری‌ها بوده است.

به گفته احمدی‌بیغش، 6 هزار و 300 مورد از این نامه‌ها نیز مربوط به عمل‌های جراحی و تأمین هزینه‌ها در قالب سفر رهبری جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از این عمل‌ها در استان و برخی دیگر در خراسان شمالی انجام می‌شود، افزود: هزینه این جراحی‌ها از سوی دفتر رهبری تأمین شده است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: 3 هزار و 500 نامه نیز برای تأمین هزینه‌های درمان شهروندان استان بوده که در قالب درخواست به رهبری نگاشته شده بود،‌که از سوی دفتر معظم‌له تصفیه شد.

وی همچنین شمار نامه‌هایی که برای تأمین هزینه‌های احداث سرویس حمام و امکانات مشابه ارسال شده بود را هزار و 200 نامه مردمی اعلام کرد و گفت: دفتر رهبری برای ساخت 400 مورد از این سرویس‌ها تاکنون اقدام لازم را انجام داده است.

احمدی‌بیغش اظهار کرد: 7 هزار نامه نیز از مجموع نامه‌های بخش درمان برای زیرپوشش قرار گرفتن بیمه بوده به گونه‌ای که این افراد از هیچ‌گونه بیمه‌ای برخوردار نبودند که در این راستا نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با قدردانی از دستگاه‌هایی که مصوبات خوبی را در قالب سفر رهبری اجرایی کرده‌اند، گفت: باید تلاش شود تا این مصوبات در بازده زمانی مقرر تکمیل شود.

انتهای پیام/63001/ح40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول