اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برادر سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم:

بصیرت مردم فتنه‌های برنامه‌ریزی شده دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: برادر سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم گفت: دشمنان برای فتنه‌های بعدی برنامه‌ریزی کرده‌اند؛ اما به طور یقین با بیداری و بصیرت کامل مردم از تهدیدات و فتنه‌های آینده نیز عبور می‌کنیم.

بصیرت مردم فتنه‌های برنامه‌ریزی شده دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد طهرانی‌مقدم بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان، مدیران و پایوران سپاه استان اظهار کرد: دفاع جانانه از ولایت را می‌توان از ابعاد مختلف وجودی شهدا استخراج کرد.

وی افزود: توسل و تمسک به ائمه اطهار (ع) و تقوا از سفارشات و تکه کلام‌های سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم بود.

طهرانی‌مقدم با اشاره به خصوصیات اخلاقی و ویژگی‌های خاص پدر موشکی ایران ادامه داد: این شهید از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار بود و در اوایل پیروزی انقلاب در تسلیح مبارزان انقلابی و متوقف ساختن زره‌پوش‌های نظامی ارتش شاهنشاهی نقش مهمی داشت.

برادر شهید طهرانی مقدم همچنین به ابتکارات آن شهید در روزهای مبارزه با رژیم پهلوی اشاره و خاطرنشان کرد: حضور در کلاس‎های اخلاق اساتید روحانی از دیگر وِیژگی‌های شهید حسن طهرانی‌مقدم بود؛ وی سفارش به تقوا و دفاع از ولایت را سرلوحه کار خود می‌دانست و بعد از انقلاب نیز در سخنرانی‌های خود همواره توسل و تمسک به ائمه معصومین (ع) را یادآوری می‌کرد.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای بصیرت در جامعه با توجه به حساسیت زمان کنونی و وجود توطئه‌های داخلی و خارجی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: فروپاشی انقلاب اسلامی از درون و تضعیف اعتقادات مردم از اهداف استکبار جهانی و عوامل داخلی و خارجی آنهاست.

طهرانی‌مقدم حفظ وحدت و اجرای فرامین مقام معظم رهبری را راه عبور از توطئه‌ها و فتنه‌ها دانست و ادامه داد: در 34 سال گذشته انواع فتنه‌ها علیه انقلاب اسلامی طراحی و اجرا شده که فتنه 88 اوج این توطئه‌ها بوده است.

این یادگار دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان برای فتنه‌های بعدی برنامه‌ریزی کرده‌اند؛ اما به طور یقین با بیداری و بصیرت کامل مردم از تهدیدات و فتنه‌های آینده هم عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول