اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد:

متناسب با ظرفیت‌های استان برنامه نوروزی داریم / راه‌اندازی کاروان شادی نوروز در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان متناسب با ظرفیت‌هایی که وجود دارد برنامه‌های متنوعی برای نوروز داریم که برخی از این برنامه‌ها نو و بدیع است.

متناسب با ظرفیت‌های استان برنامه نوروزی داریم / راه‌اندازی کاروان شادی نوروز در کهگیلویه و بویراحمد

حمیدرضا واعظی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از برنامه‌های متنوع ویژه نوروز در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متناسب با ظرفیت‌هایی که وجود دارد برنامه‌های متنوعی در ایام بهار در این استان خواهیم داشت.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی به موقع ابلاغ شده و برنامه‌ریزی کامل و جامعی برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی انجام شده است.

واعظی‌زاده افزود: در قالب مصوبات ستاد مرکزی سفر، جشنواره صدای بهار را داریم که از 28 اسفندماه تا 5 فروردین ادامه پیدا می‌کند.

این مسئول به دیگر برنامه‌های ویژه نوروز امسال در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: از مهم‌ترین برنامه‌ها در ستاد سفر برگزاری کاروان شادی است که در همه نقاط استان حضور پیدا کرده و هنرمندان استانی در آن نقش اصلی را برعهده دارند.

وی از پیش‌بینی 16 غرفه صنایع دستی در این استان خبر داد و گفت: این 16 غرفه علاوه بر غرفه صنایع دستی در مرکز استان بوده که در مبادی ورودی شهرها و در محل باغ‌ها برپا می‌شوند.

واعظی‌زاده از تهیه 111 هزار بروشور برای معرفی ظرفیت‌های استان در راستای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: راهنمایان گردشگری خود را ساماندهی کرده‌ایم که از تحصیلکردگان خواهند بود و به خوبی مسافران و گردشگران را راهنمایی خواهند کرد.

وی از برگزاری مانور آمادگی در روز 20 اسفند خبر داد و افزود: ستاد استقبال از مسافران نوروزی رسما از روز 24 اسفندماه آغاز خواهد شد.

وی از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و از روزهای 16 تا 18 اسفندماه خبر داد و گفت: در این همایش از همه دستگاه‌ها و بانک‌ها دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/2571/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول