اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی گناباد خبر داد

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای آشنایی با شهدا در مدارس گناباد

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: به منظور آشنایی دانش‌آموزان با شهیدان هر هفته در مدارس برنامه‌های فرهنگی به نام یک شهید نامگذاری و اجرا شود.

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای آشنایی با شهدا در مدارس گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی قنبری ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برکات زیادی برای جامعه دارد و در این کارگروه بر کار کارشناسی و علمی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید می‌شود.

قنبری تصریح کرد: هفته فرهنگی‌، هنری گناباد با هدف آشنایی و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و هنری و استعدادیابی برای جذب علاقه‌مندان به برنامه‌های فرهنگی و هنری، برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه در راستای سند راهبردی شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناباد در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

قنبری یادآور شد: در اجرای این برنامه فرمانداری، شهرداری، بهزیستی، آموزش و پرورش، انجمن‌های سینمای جوان، هنرهای تجسمی، خوشنویسی و ادبی و نمایش همکاری می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد اظهار کرد: برگزاری شب فیلم، اکران فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم و عکس شهرستان، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه اعضای کانون‌های مساجد، کارگاه شعر، اردوی آموزشی و زیارتی ویژه مدیران کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد از جمله برنامه‌های این اقدام فرهنگی و هنری است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه هنری معرق و هنرهای تجسمی و جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم عمار و برپایی نمایشگاه توانمندی‌های کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌های این هفته است.

قنبری تصریح کرد: علاوه بر نامگذاری اماکن و مدارس به نام شهدای محل، به منظور آشنایی دانش‌آموزان با شهیدان هر هفته در مدارس برنامه‌های فرهنگی به نام یک شهید نامگذاری و اجرا شود.

انتهای پیام/70001/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول