اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز تصمیم‌گیری شد

تفویض اختیارات شورای برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی به معاونت برنامه‌ریزی

خبرگزاری فارس: اختیارات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در خصوص توزیع اعتبارات تخصیص‌یافته در روزهای پایانی سال جاری به معاونت برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان‌شرقی تفویض شد.

تفویض اختیارات شورای برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی به معاونت برنامه‌ریزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اختیارات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در خصوص توزیع اعتبارات تخصیص‌یافته در روزهای پایانی سال جاری به معاونت برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان شرقی تفویض شد.

این تصمیم را اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سیزدهمین جلسه این شورا که ظهر امروز به ریاست استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، اتخاذ و مقرر کردند گزارش مربوط به این مصوبه در جلسه آتی شورا ارائه شود.

30مصوبه کارگروه تخصصی امور زیربنایی

در این جلسه همچنین 30 مورد از مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان به تصویب اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی رسید.

همچنین اعضای این شورا پس از توضیحات رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، با برگزاری همایش منطقه‌ای توسعه صنعت نوغانداری موافقت کردند.

به گفته مسعود محمدیان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی این همایش به منظور حمایت از نوغانداران و ترسیم چشم‌انداز صنعت نوغانداری استان، اواخر سال‌جاری در منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.

همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های هشترود و چاراویماق در 9 اسفند ماه جاری در تهران

برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های هشترود و چاراویماق در 9 اسفند ماه جاری در تهران دیگر مصوبه‌ای بود که مورد موافقت اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار گرفت.

علی نجاری، فرماندار هشترود در این جلسه از امضای 70 تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری و ارایه 130 پروژه به سرمایه‌گذاران در این همایش خبر داد.

اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همچنین پس از بحث و بررسی درباره واگذاری حق بهره‌برداری از ساختمان‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی، تصمیمات لازم را در خصوص موارد مطرح شده اتخاذ کردند.

حسین‌زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی و اروجی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هم در این جلسه در خصوص اهداف و وظایف سازمان‌های تحت مدیریت خود توضیحاتی ارائه کردند. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول