اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 3.5 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان از پرداخت 3 میلیارد و 500میلیون ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 3.5 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به بیان مطالبی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد شهرستان زنجان با در نظر گرفتن سیاست‌های کلی این نهاد در دهه چهارم خدمت‌رسانی در خصوص توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش اضافه کرد: توانمندسازی خانواده‌ها با اشتغالزایی برای آن‌ها عملی می‌شود.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان با بیان اینکه اشتغال‌زایی برای مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در رشته‌های مختلف شغلی با در نظر گرفتن علایق، استعدادها و شرایط مددجویان صورت می‌گیرد، افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی این موضوع مورد توجه ویژه امدادگران قرار گرفته و در همین راستا برای 57 مددجوی زنجانی شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اشتغال‌زایی مددجویان مذکور 3 میلیارد و 500 میلیون ریال وام خودکفایی پرداخت شده است، گفت: این وام‌ها در رشته‌های مختلف شغلی از قبیل کشاورزی، مشاغل خانگی، صنایع دستی و .. پرداخت شده است.

نجفی در ادامه به انجام نظارت بر طرح‌های اشتغا‌ل‌زایی نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام نیز در راستای اجرای پایدار طرح‌های اشتغال‌زایی و جلوگیری از انحراف آن‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73005/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول