اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره خبر داد

افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره از افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی در خرم‌دره به مناسبت دهه فجر خبر داد.

افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی در خرم‌دره

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر سال به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی توسط کمیته امداد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی برای اجرا در دهه فجر پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی با صرف 500 میلیون ریال اعتبار از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در دهه فجر امسال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره همچنین با اشاره به اهدای کمک هزینه ازدواج به مددجویان خرم‌دره‌ای در ایام‌الله دهه فجر افزود: این کمک هزینه‌ها به نوعروسان و فرزندان مددجویی که عقد کرده‌اند، پرداخت می‌شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح مفتاح‌الجنه و بازدید از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد افزود: این بازدید‌ها با حضور امدادگران و مسئولان شهرستانی انجام می‌شود.

احمدی همچنین با اشاره به پرداخت وام‌های اشتغالزایی به مناسبت دهه فجر اضافه کرد: همچنین در این ایام مراسم جشن انقلاب با حضور اعضای کانون جوانان پیرو ولایت و خانواده‌های زیر پوشش برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری جشن‌پیروزی انقلاب و.... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در دهه فجر توسط کمیته امداد خرم‌دره است.

انتهای پیام/73005/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول