اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره خبر داد

پرداخت 670 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی خرم‌دره‌ای

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی خرم‌دره از پرداخت 670 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی این شهرستان خبر داد.

پرداخت 670 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی خرم‌دره‌ای

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعات هر شخص در زندگی بوده و به همین علت رسیدگی به امور مددجویان در این خصوص یکی از اولویت‌های کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های کمیته امداد از مددجویان در بحث ازدواج با پرداخت کمک هزینه ازدواج به آنها اجرایی و عملی می‌شود، اضافه کرد: این نهاد با پرداخت کمک هزینه ازدواج به مناسبت‌های مختلف نسبت به آسان‌سازی موضوع ازدواج برای مددجویان اقدام می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون بسیاری از نوعروسان مددجو با دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند، افزود: در هشت سال گذشته (از زمان آغاز به فعالیت دولت نهم و دهم) 670 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان خرم‌دره‌ای پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: برای پرداخت این تعداد کمک هزینه مبلغ 4 میلیارد و 792 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

احمدی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج برای نوعروسان مددجو خبر داد و گفت: در این دوره‌ها موضوعاتی در بحث مهارت‌های زندگی از قبیل نحوه مقابله با مشکلات، نحوه مدیریت اقتصادی زندگی و ... به مددجویان آموزش داده می‌شود.

گفتنی است، مباحث دینی و اعتقادی، مهارت‌های همسرداری و مسائل احکام و نماز از جمله مباحثی است که در این دوره‌ها به نوعروسان آموزش داده شد.

انتهای پیام/73005/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول