اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد خراسان‌رضوی خبر داد

اطعام 329 هزار مددجوی کمیته امداد در طرح احسان حسینی

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی گفت: 329 هزار و 540 مددجوی کمیته امداد در طرح احسان حسینی که در ماه محرم و صفر برگزار می‌شود اطعام شدند.

اطعام 329 هزار مددجوی کمیته امداد در طرح احسان حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حبیب‌الله آسوده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: طرح احسان حسینی یکی از 45 طرح حمایتی کمیته امداد است.

وی در ارتباط با روش‌های خرج درآمد حاصله از طرح احسان حسینی تصریح کرد: این درآمد صرف کمک به نیازمندان از طریق کمک‌های نقدی، غیرنقدی و توزیع غذای گرم بوده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی با اظهار خرسندی از افزایش چشمگیر درآمدهای طرح احسان حسینی خاطر نشان کرد: در سال گذشته درآمد این طرح در حدود 350 میلیون تومان بوده است که در سال جاری این درآمد به یک میلیارد تومان رسید.

آسوده ادامه داد: با این درآمد امکان کمک‌های بیشتری به صورت اطعام، کمک‌های نقدی، خرید خواروبار و یا دیگر کمک‌های مورد نیاز برای نیازمندان فراهم شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی با اشاره به طرح‌هایی که در زمینه‌های مختلف حمایتی که در ایام محرم و صفر توسط کمیته امداد خراسان‌رضوی برگزار شده است متذکر شد: یکی از این طرح‌ها طرح اکرام ایتام است.

آسوده افزود: در این طرح با استقرار ایستگاه‌ها برای یتیمانی که حامی ندارند حامی‌یابی می‌شود هر فرد که حمایت یتیم را متقبل می‌شود باید ماهانه حداقل 30 هزار تومان به یتیم کمک مالی پرداخت کند.

وی با بیان اینکه در سال جاری 236 حامی برای یتیمان جذب شده‌اند اظهار کرد: این تعداد حامی از طریق 3 پایگاه این نهاد در روزهای تاسوعا، عاشورا، اربعین، رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت رضا (ع) استقرار داشتند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی با بیان اینکه فعالیت کمیته امداد در روزهای محرم و صفر برای جذب کمک‌های مردمی بیشتر می‌شود بیان کرد: یکی از این فعالیت‌ها استقرار ایستگاه‌های هادر است که در طول 2 روز، 2 ایستگاه مستقر مبلغ 50 میلیون ریال پول برای ایتام نیازمند جمع‌آوری کردند.

آسوده با اشاره به دیگر طرح‌های حمایتی مهمی که در کمیته امداد امام خمینی اجرایی می‌شود تاکید کرد: یکی از طرح‌های مهم که در اسفند ماه هر سال اجرایی می‌شود طرح نیکوکاری است.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس نهاد کمیته امداد برگزار می‌شود که بنا است در سال جاری از ظرفیت مدارس استان نیز برای کسب درآمد بیشتر در این طرح استفاده شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی با بیان اینکه در سال گذشته 450 پایگاه در سراسر استان خراسان‌رضوی برای جشن نیکوکاری برپا شد گفت: در سال جاری به دنبال بالا بردن کیفیت پایگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/70010/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول