اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

خودکفا شدن 7 هزار مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 7 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی خودکفا شدند.

خودکفا شدن 7 هزار مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی امروز در دیدار با مسئولان کمیته امداد امام‌ خمینی استان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم محروم با وجود اینکه یک وظیفه برای مسئولان است در حقیقت یک توفیق ارزشمند محسوب می‌شود و مسئولان مربوطه باید قدر این فرصت‌ها را بدانند و به مردم خدمت کنند.

وی به وجود مناطق محروم در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: محرومیت‌زدایی در این مناطق، همت مضاعف مسئولان را می‌طلبد و باید با برنامه‌ریزی اصولی و نیاز‌سنجی به هنگام، به مردم ساکن در مناطق محروم استان بدون هیچ عذر و توجیهی امداد‌رسانی کرد.

عنابستانی داشتن آمار و اطلاعات دقیق را لازمه اتخاذ تصمیم دانست و گفت: اگر قرار باشد باری از دوش مردم برداشته شود باید ابتدا آمار درستی از حوزه‌های زیرپوشش خود داشته باشیم و بر اساس وضعیت موجود و امکانات در دسترس تصمیم‌گیری کنیم در غیر اینصورت تصمیمات اتخاذ شده بر اساس نظرات مدیران گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: این سامانه ‌الکترونیکی که امروز توسط کمیته ‌امداد استان راه‌اندازی شد فرصت بسیار خوبی برای ظرفیت‌شناسی با توجه به آمار و تعداد مددجویان در اختیار کمیته امداد امام خمینی قرار می‌دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به روز شدن سامانه نیاز سنجی مددجویان کمیته امداد را لازمه راه‌اندازی این سامانه دانست و افزود: باید این سامانه با کوچک‌ترین تغییری مانند کاهش یا افزایش مددجویان به‌روز‌رسانی شود تا مسئولان بتوانند بر اساس آمار صحیح تصمیمات درست اعمال کنند.

عنابستانی از خارج شدن 7 هزار نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام‌خمینی خبر داد و گفت: خودکفا شدن مددجویان زیرپوشش کمیته امداد نشانه پیشرفت کشور است و باید سعی کنیم به کشوری تبدیل شویم که همه مردم به غیر از موارد خاص خودکفا شوند.

انتهای پیام/68006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول