اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بهمئی خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی احکام برای مددجویان بهمئی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی بهمئی از برگزاری دوره‌های آموزشی احکام برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان با همکاری روحانیون مجرب خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی احکام برای مددجویان بهمئی

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: دوره‌های آموزشی احکام برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بهمئی با همکاری روحانیون مجرب برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بهمئی گفت: کمیته امداد این شهرستان در راستای بالابردن آگاهی‌های دینی و اعتقادی خانواده‌های تحت حمایت و همچنین افزایش توانایی و ارتقاء سطح فکری آن‌ها در زمینه‌های مختلف اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف می‌کند.

محمدی در ادامه با اشاره به این‌که این دوره‌های آموزشی برای گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود، افزود: این دوره‌ها شامل آموزش‌های زندگی مبتنی بر مذهب و اصول اعتقادی، طرح فلاح و کلاس‌های احکام و اعتقادی با استفاده از مربیان کارآمد و روحانیون مجرب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعلام همکاری سازمان تبلیغات اسلامی بهمئی با کمیته امداد در برگزاری دوره‌های آموزشی دینی و اعتقادی، گفت: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که بین کمیته امداد و سازمات تبلیغات اسلامی این شهرستان منعقد شده است، روحانیون و طلبه‌های علوم دینی این سازمان جهت برگزاری کلاس‌های دینی و اعتقادی برای مددجویان تحت حمایت با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

رئیس کمیته امداد بهئمی به برگزاری کلاس آموزشی احکام برای 65 نفر از مددجویان تحت حمایت در ماه جاری اشاره کرد و گفت: در این جلسه آموزشی مسائلی همچون تقلید، انتخاب مرجع تقلید، و سایر موارد برای مددجویان تشریح شد.

وی همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزشی طرح فلاح در روستاهای ممبی از توابع شهرستان بهمئی با حضور 115 نفر از مددجویان خبر دارد.

انتهای پیام /82009/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول