اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

487 مددجوی کمیته امداد به مراکز کار‌یابی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از معرفی تعداد 487 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به مراکز کاریابی خبر داد.

487 مددجوی کمیته امداد به مراکز کار‌یابی معرفی شدند

مصیب حیدری در گفت‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج از معرفی تعداد 487 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به مراکز کاریابی خبر داد.

سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاریابی و ایجاد زمینه‌های لازم برای جذب مددجویان آموزش دیده در بازار کار از مهم‌ترین برنامه‌های کاری کمیته امداد در جهت توانمند‌سازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت است.

حیدری افزود: در همین راستا تعداد 487 نفر از مددجویان تحت حمایت در نه ماهه سال جاری جهت اشتغال به واحدهای مختلف کاریابی معرفی شدند.

وی بیان کرد: برای افراد حقیقی و حقوقی که در امر کاریابی با کمیته امداد همکاری دارند، مؤسسات کاریابی طرف قرارداد و کارفرمایانی که مددجویان را به کار بگیرند برابر توافق نامه‌های موجود حق‌الزحمه‌ای پرداخت خواهد شد.

حیدری تعداد مددجویانی را که در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شرکت کرده‌اند را دو هزار و  201 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد یک هزار و 27 نفر توسط کمیته امداد و یک هزار و 174 نفر توسط سایر دستگاه‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون در کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شرکت کرده‌اند.

وی با بیان این که یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های ایجاد اشتغال پایدار توجه به بحث آموزش مددجویان و حرفه‌آموزی است، گفت: تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص با توجه به نیاز بازار کار از اولویت‌های مهم این نهاد مقدس می‌باشد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پرداخت وام‌های خودکفایی، تهیه و واگذاری مواد اولیه و وسیله کار رسیدگی و نظارت بر طرح‌های خودکفایی مددجویان از دیگر اقدامات کمیته امداد است.

حیدری خاطرنشان کرد: صیانت از تحکیم خانواده، احیای عزت نفس و کرامت فردی و خانوادگی و ریشه‌کن کردن فقر از وی‍‍‍ژ‍گی‌های مهم در بحث توانمندسازی خانواده‌های مددجو است.

انتهای پیام/82009/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول