اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیته امداد مازندران خبر داد

تحویل 250 واحد مسکونی به مددجویان مازندران

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیته امداد مازندران از تحویل 250 واحد مسکونی به مددجویان مازندران در دهه فجر امسال خبر داد.

تحویل 250 واحد مسکونی به مددجویان مازندران

غلامرضا علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: کمیته امداد استان در ایام دهه مبارک فجر به 500 نوعروس مددجوی این نهاد کمک هزینه جهیزیه پرداخت می‌کند. برای این تعداد جهیزیه 520 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت.

علیپور از پرداخت وام قرض الحسنه به 500 نفر در سطح استان با کل اعتبار 50 میلیارد ریال خبر داد و بیان داشت: واگذاری مسکن شهری به مددجویان کمیته امداد استان نیز از دیگر طرح‌های افتتاحی کمیته امداد در ایام دهه فجر است.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد مازندران متذکر شد: تعداد واحدهایی که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد 250 واحد است که با هزینه 12 میلیارد و 150 میلیون ریال احداث و تحویل مددجویان شد.

علیپور در ادامه با اشاره به اجرای سامانه متمرکز اکرام در شهرستان‌های سوادکوه، بابلسر و فریدونکنار خاطر نشان کرد: ساختمان اداری کمیته امداد شهرستان ساری با هزینه 8 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

سخنگوی کمیته امداد مازندران با اعلام اینکه ساختمان اداری کمیته امداد شهرستان فریدونکنار نیز در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد، متذکر شد: 5 میلیارد ریال اعتبار برای این ساختمان هزینه شده است.

علیپور افتتاح کلاس‌های آموزش در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار با اعتبار 3 میلیارد ریال، افتتاح طرح‌های اشتغالزایی به 180 مورد در سطح استان را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش شکرانه توانمندسازی 21 هزار مدد در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار با اعتبار 200 میلیون ریال، همراه با نمایشگاه فرهنگی و طرح‌های خودکفایی از برنامه‌های شاخص کمیته امداد در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی برگزاری همایش مسجدمحوری و زکات با حضور یک‌هزار و 500 روحانی استان، برگزاری مراسم جشن انقلاب در شهرستان‌های استان با حضور مددجویان و برگزاری نشست فرهنگی سیاسی با حضور دانشجویان تحت حمایت در سطح استان را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در دهه فجر برشمرد.

این مسئول با اشاره به اعزام 200 نفر از خانواده بزرگ امداد به مشهد مقدس ابراز داشت: آذین‌بندی اداره کل و ادارات تابعه در سطح استان، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با جانبازان و حضور در مزار شهدا از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/2296/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول