اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

پرداخت 50 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان ماهنشانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از پرداخت 50 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان ماهنشانی خبر داد.

پرداخت 50 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ازدواج یکی از موضوعاتی است که مورد تاکید در دین اسلام بوده و روایات نقل شده در این خصوص همگان را در فراهم‌سازی شرایط ازدواج برای جوانان تشویق می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از عمده مشکلات در خصوص موضوع ازدواج نداشتن وضعیت مالی مناسب است، اضافه کرد: خوشبختانه با سیاست‌هایی که کمیته امداد در پیش گرفته تا حد زیادی مشکلات جامعه هدف این نهاد در بحث ازدواج حل و فصل شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه کمیته امداد با پرداخت کمک هزینه ازدواج نسبت به فراهم‌سازی شرایط ازدواج مددجویان اقدام می‌کند، افزود: این کمک هزینه‌ها در قالب کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌‌های آموزشی قبل از ازدواج نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد در بحث ازدواج مددجویی است، اضافه کرد: در این دوره‌ها نحوه مدیریت اقتصادی زندگی و نحوه مقابله با مشکلات به افراد حاضر در دوره‌ها آموزش داده می‌شود.

غفاری در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در بحث ازدواج مددجویی در سال‌جاری نیز پرداخت و گفت: در 9 ماهه امسال 33 نوعروس زیر پوشش از کمک هزینه خرید جهیزیه و 15 تازه داماد نیز از هدیه ازدواج کمیته امداد ماهنشان بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: در راستای پرداخت این تعداد کمک هزینه ازدواج، مبلغ 360 میلیون ریال توسط کمیته امداد ماهنشان هزینه شد.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول