اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

کمک 530 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از کمک 530 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی زنجانی خبر داد.

کمک 530 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی زنجانی

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، که یکی از عمده‌ترین آنها طرح اکرام ایتام است.

وی با اشاره به برخی از روایات نقل شده در زمینه رسیدگی به وضعیت ایتام و تفقد و دلجویی از آنها افزود: رسیدگی به وضعیت زندگی ایتام از زمان پیامبر اکرم(ص) وجود داشته و آن بزرگوار همواره بر انجام این کار مبادرت می‌ورزیدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز کمیته امداد طرحی با عنوان اکرام ایتام و به منظور خدمت‌رسانی بهتر به ایتام را اجرا می‌کند، اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح از کمک خیرین و حامیان در خدمت‌رسانی به ایتام زیر پوشش این نهاد بهره گرفته می‌شود

وی با اشاره به اینکه همکاری حامیان با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام به صورت پرداخت کمک معیشت به ایتام و همچنین اهدای هدایای جنسی به آنها صورت می‌گیرد، افزود: حامیان همکار با کمیته امداد به طرق مختلف نسبت به قبول کفالت ایتام اقدام کرده و ماهانه مبلغی را به عنوان کمک معیشت به حساب ایتام زیر پوشش خود واریز می‌کنند.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعداد ایتام زیر پوشش کمیته امداد و اقدامات انجام شده توسط این نهاد در راستای معرفی طرح‌های اجرایی کمیته امداد به ویژه طرح اکرام ایتام اضافه کرد: در آذر ماه سال‌جاری بیش از 530 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام و توسط حامیان به حساب ایتام واریز شده است.

انتهای پیام/73005/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول