اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان:

خودکفایی مددجویان کمیته امداد مهم‌ترین اولویت است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد دشتستان گفت: خودکفایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مهم‌ترین اولویت این نهاد است و با ایجاد اشتغال پایدار در این مسیر گام برمی‌داریم.

خودکفایی مددجویان کمیته امداد مهم‌ترین اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید‌اکبر عدنانی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مددجویان کمیته امداد شبانکاره اظهار داشت: عدالت و برابری از ویژگی‌های جامعه اسلامی است و در این راستا توجه به مستضعفان جامعه و تلاش برای رفع نیازهای ایشان ضروری است.

وی افزود: بهبود خدمات به مددجویان در دستور کار قرار دارد و در تمام بخش‌ها و شهرهای دشتستان در این مسیر گام برمی‌داریم.

رئیس کمیته امداد دشتستان با اشاره به تلاش این نهاد برای تامین مسکن مددجویان خاطرنشان کرد: رفاه و آسایش مددجویان در دستور کار این نهاد قرار دارد و به ویژه‌ در تامین مسکن اقدامات لازم را انجام داده‌‌ایم.

عدنانی تصریح کرد: برای تامین آب و برق و گاز مددجویان نیز برنامه‌های ارزنده‌ای انجام داده‌ایم و به ویژه در شبانکاره به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از معرفی مددجویان کمیته امداد شبانکاره برای دریافت انشعابات رایگان آب و برق و گاز به سازمان‌های ذیربط خبر داد.

عدنانی اظهار داشت: این خانواده‌های تحت حمایت با احتساب اولویت از ابتدای سال تاکنون از انشعاب رایگان گاز، برق و آب برخوردار شدند.

وی افزود: این خانواده‌ها با اولویت ایتام، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های با عائله بالا از مزایای طرح برخوردار می‌شوند.

عدنانی یادآور شد: تا پایان سال تعداد بیشتری از خانوارهای نیازمند دارای شرایط از این امتیاز برخوردار می‌شوند.

رئیس کمیته امداد دشتستان گفت: خودکفایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد مهم‌ترین اولویت این نهاد است و با ایجاد اشتغال پایدار در این مسیر گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول