اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد

بازتوانی 76 مددجوی بهزیستی دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی دشتستان از بازتوانی 76 مددجوی بهزیستی دشتستان در سه ماه سوم سال جاری خبر داد.

بازتوانی 76 مددجوی بهزیستی دشتستان

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار داشت: در اسلام تاکید بسیار زیادی بر کمک به همنوعان شده و سازمان بهزیستی در راستای خدمات‌رسانی به اقشار ضعیف و محروم جامعه اقدامات زیادی انجام داده است.

وی افزود: مردم و خیران همکاری خوبی با بهزیستی دارند و این سازمان نیز در حد وسع و توان برای بهبود خدمات تلاش و فعالیت می‌کند.

رئیس بهزیستی دشتستان با بیان اینکه بهزیستی یک نهاد خدمات‌رسان است، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات و معضلات معلولان و سایر افراد و خانوارهای زیر پوشش در دستور کار این نهاد قرار دارد و برای تامین نیازهای این قشر به ویژه ایجاد اشتغال و تامین مسکن گام‌های اساسی برداشته شده است.

هوشیار تصریح کرد: کیفیت و کمیت خدمات بهزیستی منحصربه‌فرد است و بر اساس آمار موجود در حال حاضر این سازمان بیش از 150 فعالیت تخصصی تعریف شده دارد و خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی از ارائه خدمات مستمر بهزیستی دشتستان به 4 هزار و 500 خانوار خبر داد و گفت: کیفیت بخشیدن به خدمات و رضایتمندی جامعه هدف مورد تاکید ما قرار دارد.

رئیس بهزیستی دشتستان با تاکید بر لزوم توانمندسازی افراد زیرپوشش افزود: این مهم از اولویت‌های سازمان بهزیستی در کشور قرار دارد.

هوشیار از بازتوانی 76 مددجوی بهزیستی دشتستان خبر داد و اذعان داشت: از طریق پرداخت تسهیلات بلاعوض و ایجاد اشتغال پایدار در سه ماهه سوم سال جاری تعداد 76 نفر از مددجویان بهزیستی دشتستان توانمند شدند و شاهد بازتوانی این افراد هستیم.

وی بیان کرد: از همه امکانات موجود برای بهبود خدمات استفاده می‌کنیم و از همه مسئولان و خیران انتظار داریم همراهی کنند.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول