اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل مدیریت بحران کمیته امداد

سامانه نیازسنجی مددجویان مناطق محروم چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

خبرگزاری فارس: سامانه نیازسنجی اولیه مددجویان مناطق محروم زیر‌پوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل مدیریت بحران مناطق محروم کمیته امداد امام خمینی رونمایی شد.

سامانه نیازسنجی مددجویان مناطق محروم چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید احمدی ظهر امروز در دیدار مسئولان کمیته امداد استان با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این سامانه برای نخستین بار در استان طراحی شده و قابلیت گزارش‌گیری تعداد مددجویان مناطق محروم استان را دارد.

وی افزود: دفتر مناطق محرم در دو سال اخیر خلأ جدی در خصوص آمار تعداد فقرا در این مناطق احساس کرد لذا برنامه‌ریزی صورت گرفت تا تعداد نیازمندان مناطق محروم مشخص شود.

احمدی از ثبت اسامی 80 درصد از مددجویان در سامانه نیازسنجی کشور خبر داد و گفت: 650 هزار خانوار در کشور جزو مددجویان هستند و تاکنون در هفت استان کشور در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی نخستین بهره‎مندی از این سامانه را در خود کمیته امداد امام خمینی دانست و ادامه داد: آنچه بعد از فرآیند ایجاد سامانه به دنبال آن هستیم، این است که همه مجموعه‌ها در تمامی حوزه‌ها در این سامانه شرکت کنند و این سامانه را به تمامی استان‌های کشور به صورت ملی معرفی کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران مناطق محرم کمیته امداد امام خمینی تعداد خانوار‌های شناسایی شده در استان را 13 هزار و 231 نفر روستایی اعلام کرد و افزود: جامعه هدف سامانه کمیته امداد خانواده‌های زیرپوشش این اداره‌کل هستند که در مناطق کمتر توسعه‌یافته زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: هزینه صرف شده برای اجرای این طرح تاکنون 40 میلیون ریال بوده و هزینه تمام شده هر فرم 2 هزار و 915 ریال بوده که با صرف زمان یک‌هزار و 680 نفر ساعت سامانه راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/68006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول