اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 700 فقره کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از پرداخت 700 فقره کمک موردی ویژه به مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد.

پرداخت 700 فقره کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان سرفصل‌های مختلف حمایتی را در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه عمده اقدامات حمایتی کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی، پرداخت مستمری به مددجویان، اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به جامعه هدف است، اضافه کرد: برخی از خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود، با مشارکت و همکاری خیرین نیز همراه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد علاوه بر خدمات مذکور نسبت به پرداخت کمک های موردی ویژه نیز اقدام می‌کند، افزود: این کمک‌ها برای حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از 700 خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان از کمک‌های موردی ویژه این نهاد بهره‌مند شده‌اند، یادآور شد: در راستای پرداخت این کمک‌ها بیش از یک میلیارد و 430 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

لازم به ذکر است، به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان کمک‌های موردی ویژه به منظور حل مشکلات فرهنگی، معیشتی، درمانی، تحصیلی و ... به مددجویان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/73005/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول