اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال/

بیش از 165 واحد مسکونی مددجویی در یزد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 165 واحد مسکونی ویژه مددجویان زیرپوشش این نهاد در یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

بیش از 165 واحد مسکونی مددجویی در یزد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، رضا زارع‌زاده اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از 16 میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد یک هزار و 168 طرح اشتغال با اعتبار 109 میلیارد ریال، اعطای 120 سری جهیزیه به زوج‌های جوان با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال و ارائه 422 مورد تسهیلات کارگشایی به مبلغ 4 میلیارد و 220 میلیون ریال به مددجویان از دیگر برنامه‌های دهه فجر این نهاد است.

زارع‌زاده عنوان کرد: غبارروبی قبور مطهر شهدا، بازدید از خانواده‌های مددجویان و اکرام ایتام و دیدار با ائمه جمعه و روحانیون برجسته استانی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان یزد است که در ایام‌الله دهه فجر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/2464/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول