اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

سپاه آماده گسترش اشتغالزایی مددجویان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت: سپاه می‌تواند برای بازاریابی کارگاه‌های تولیدی مددجویان در داخل و خارج از کشور با کمیته امداد همکاری کند.

سپاه آماده گسترش اشتغالزایی مددجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری در دیدار با برخی کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان چرام اظهار داشت: آماده‌ایم تا در تحقق سیاست‌های اشتغالزایی کمیته امداد با این نهاد انقلابی همکاری کنیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اهمیت پرداختن به ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در این استان بیان کرد: کمیته امداد در این زمینه اقداماتی مؤثر انجام داده و سپاه فتح نیز امکان همکاری و کمک به این سیاست‌ها را دارد.

این فرمانده ارشد سپاه افزود: سپاه می‌تواند برای بازاریابی کارگاه‌های تولیدی مددجویان در داخل و خارج از کشور با کمیته امداد همکاری کند.

وی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است که اگر از آنها استفاده کنیم شاهد رونق اشتغال و تولید خواهیم بود.

امیری با بیان اینکه هنوز از این مواهب طبیعی و ظرفیت‌های بی‌نظیر بهره‌وری خوبی نشده است، اضافه کرد: با وجود منابع آب فراوان و زمین‌های حاصل‌خیز باید به دنبال ایجاد فرصت‌های جدید برای اشتغال آنان در سایر فصول باشیم و زمینه اشتغال دائم کشاورزان و روستائیان و همچنین درآمدزایی آنان را فراهم کنیم.

رئیس کمیته امداد چرام نیز در این نشست گفت: توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی مددجویان از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است. 

علی حسن مظاهری با اعلام خبر اجرای 300 طرح اشتغالی و آموزش 460 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان چرام، هزینه دوره‌های برگزار شده و طرح‌های اجرایی را 23 میلیارد و 550 میلیون ریال اعلام کرد.

مظاهری سیاست کمیته امداد را توانمندی مددجویان عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این امر مهم نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های ارائه دهنده تسهیلات به مددجویان هستیم.

* آماده همکاری با کمیته امداد و ایجاد شغل برای مردم هستیم

فرماندار چرام نیز در این نشست گسترش خدمات هدفمند کمیته امداد در این شهرستان را ارزشمند خواند و گفت: عملکرد کمیته امداد چرام در آموزش مهارت‌های شغلی و اشتغالزایی هدفمند، وسیع و با برنامه است. 

محمد نیکروز از آمادگی این فرمانداری برای هرگونه همکاری با کمیته امداد و ارائه خدمت به نیازمندان جامعه خبر داد.

وی اشتغال را یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواند و خاطرنشان کرد: فرصت‌های زیادی برای ایجاد شغل و درآمد مهیا است که باید با وحدت و همدلی برای بهره‌گیری از این فرصت‌ها تلاش کنیم.

نیکروز، کشاورزی را یکی از فرصت‌های خوب اشتغال در شهرستان چرام اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد: میزان اشتغال تعهد شده در این شهرستان به کمک ظرفیت‌های آن محقق شود.

گفتنی است پیش از این فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تبدیل مکان‌های فاقد کارایی این نهاد به مکان‌های تولیدی خبر داده بود.

انتهای پیام/82005/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول