اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی انجام شد

بهره‌مندی یک‌هزار و 746 نفر از مددجویان از خدمات حقوقی کمیته امداد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حقوقی ، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال هزار و 746 مددجو و نیازمند جهت مشاوره و رفع مشکلات حقوقی به این نهاد مراجعه کردند.

بهره‌مندی یک‌هزار و 746 نفر از مددجویان از خدمات حقوقی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، علی پاسبان با اشاره به اینکه این نهاد به تمام مراجعه کنندگان زیرپوشش این نهاد در زمینه‌های مختلف مشاوره حقوقی ارائه داده است گفت: در این راستا با مشاوره کارشناسان مشکلات حقوقی بسیاری از این افراد رفع شده است و بقیه نیز با تشکیل پرونده نسبت به رفع مشکلاتشان اقدام شده است.

رئیس اداره حقوقی ، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد خراسان شمالی افزود: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده 157 مورد تنظیم اظهار نامه و دادخواست و شکوائیه، 18 مورد تنظیم لایحه دفاعیه، 58 مورد شرکت در جلسات دادرسی و 73 مورد نیز به صدور رای و حکم بوده است.

وی بیان داشت: این واحد همچنین در زمینه 13 مورد مشاوره و بررسی پرونده ،78 مورد تنظیم لایحه دفاعیه، 172 مورد شرکت در جلسات دادرسی و 118 مورد صدور رای و اجرام حکم برای کمیته امداد انجام داده است.

پاسبان، بیشترین مسائل و مشکلات حقوقی مددجویان را در زمینه دعاوی حقوقی،کیفری، ملکی و مشکلات خانوادگی عنوان کرد.

به گفته رئیس اداره حقوقی ، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد خراسان شمالی، ارائه خدمات حقوقی به مددجویان و نیازمندان به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: این نهاد همچنین برای آگاهی و ارتقاء ‌بینش جوانان، جلسات آموزشی در خصوص مسائل حقوقی را در دوره مهارت‌های زندگی نوعروسان کمیته امداد برگزار می‌کند.

به گزارش فارس، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان فاروج نیز بهسازی و تعمیر 44 واحد مسکونی ویژه مددجویان را از اقدامات این نهاد اعلام کرد.

غلامحسن خوشقامت با بیان اینکه این نهاد علاوه بر اینکه در سرفصل مسکن با ساخت واحد های مسکونی در راستای مرتفع شدن نیاز افراد تحت حمایت اقدام نموده است گفت: علاوه بر این با بهسازی واحدهای مسکونی در دو بخش تعمیرات جزیی و کلی در راستای مقاوم سازی واحد‌های مسکونی اقدام نموده است.

انتهای پیام/63002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول