اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طارم خبر داد

بهره‌مندی 68 خانوار مددجو از بیمه تامین اجتماعی در طارم

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم از بهره‌مندی 68 خانوار مددجو از بیمه تامین اجتماعی خبر داد.

بهره‌مندی 68 خانوار مددجو از بیمه تامین اجتماعی در طارم

عمران صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به بیان مطالبی در خصوص رویکردهای کمیته امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رویکردها و سیاست‌های کمیته امداد در این دهه توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش است، اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش انجام شده توسط امدادگران اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم در ادامه با بیان اینکه اشتغالزایی مهم‌ترین فاکتور کمیته امداد در بحث توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش محسوب می‌شود، افزود: این اقدام به اجرای طرح‌های اشتغالزایی و ایجاد شغل برای مددجویان ممکن می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده توسط کمیته امداد طارم در سال‌جاری افزود: امسال نیز کمیته امداد در راستای لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی نسبت به ایجاد شغل برای مددجویان این نهاد اقدام کرده است و تاکنون به توفیقات بسیاری در این بحث دست یافته است.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کمیته امداد در اشتغالزایی برای مددجویان رفاه و بهره‌مندی آنها در استفاده از خدمات، تامین اجتماعی را نیز در نظر داشته است، اضافه کرد: در این راستا مجریان طرح‌های واجد شرایط از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در 9 ماهه سال‌جاری 68 خانوار زیر پوشش کمیته امداد طارم از خدمات بیمه تامین اجتماعی استفاده کرده‌اند، یادآور شد: در مدت مذکور مبلغ یک میلیارد و 915 میلیون و 340 هزار ریال حق بیمه برای بهره‌مندی این تعداد خانوار از بیمه تامین اجتماعی هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم در پایان به مزایای بیمه تامین اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: استفاده از مزایای بیمه بازنشستگی و خدمات درمانی از جمله این مزایا است.

انتهای پیام/73005/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول